Dublin
Erasmus+

Dublin


Dublin to wyjątkowo przyjemna i kameralna stolica. Jego położenie nad szeroką Zatoką Dublińską, rzeka Liffey przecinająca miasto oraz charakterystyczne góry Wicklow w tle nadają mu niepowtarzalny urok. Choć miasto w ostatnich latach intensywnie się rozwija i powstaje tu szereg nowoczesnych budowli, to mimo to nie ma w Dublinie przytłaczających wieżowców ani hałaśliwych ulic. Wszystko jest raczej swojskie i przytulne – zarówno tradycyjne ceglane domy o kolorowych drzwiach, jak i wąskie, ozdobione kwiatami uliczki artystycznej dzielnicy Temple Bar. Nawet główna handlowa ulica O’Connell Street ma swoisty nastrój i zachęca do wieczornego spaceru. Miasto ma do zaoferowania całe mnóstwo teatrów, kin, muzeów i galerii oraz kilka ważnych festiwali odbywających się o różnych porach roku. Nie brak też w Dublinie dostojnych zabytków dla amatorów sztuki, zaś miłośnicy literatury mogą podążać śladami Oscara Wilde’a, a także Ulissesa, bohatera powieści Joyce’a, której akcja toczy się właśnie tutaj. Obrazu Dublina dopełniają najlepsze w kraju irlandzkie puby o niepowtarzalnej atmosferze, gdzie przy szklance Guinessa i celtyckiej muzyce można bawić się do rana.

ECD-G Angielski Ogólny 30+ATC-NT Teaching in the Age of AIATC-PCA Irish Culture and English Language DevelopmentATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and AdultsATC-SI2 STEAM Methodology for Secondary TeachersATC-CLI2 CLIL: An Introduction for Secondary TeachersATC-SI STEAM Methodology for Primary TeachersATC-CLI CLIL: An Introduction for Primary TeachersATC-G2 Angielski OgólnyEPD-D Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All StudentsEPD-GN English for School Administration and Non-Teaching StaffEPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational ToolsEPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICTEPD-ES Environmental Education: Learning and Acting for a Better FutureEPD-ND3 Podcast and Streaming as Educational ToolsEPD-Z The Democratic Life in the EU: Teaching Citizen Rights and DutiesEPD-NT2 Artificial Intelligence (AI) Tools for Language TeachersEPD-MW2 Mental Health Awareness for Teachers and StudentsEPD-CLI2 CLIL for Teachers in Practice: Focus on IrelandEPD-NT Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and InspireEPD-PS Facing Diversity: Intercultural Classroom ManagementEPD-MW Resilience and Well-being Strengths for TeachersEPD-NT3 Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of MultimediaEPD-ND2 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and EffectiveEPD-ND Flipped ClassroomEPD-CLI Intensive English Course and CLIL for TeachersAPH-ND Practice of Project Based LearningAPH-GT Intensive English and Modern Methodologies for the Language ClassroomAPH-NT Using Technology in the ClassroomAPH-GT2 Intensive English and Practice of Project Based LearningAPH-CLI Theory and Practice of CLILAPH-T Modern Methodologies for the Language ClassroomCED-Z Education ManagementCED-GT2 Blended Learning and Language DevelopmentCED-GT Methodology and Language DevelopmentCED-T2 Key Teaching SkillsCED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)CED-GB General English with BusinessCED-G Angielski OgólnyTLC-PCA2 Discovering DublinTLC-CLI CLIL and CLTTLC-PCA Irish Culture, History and LiteratureTLC-GT General English and Teacher TrainingTLC-G Angielski OgólnyIHD-JS Job Shadowing for English TeachersIHD-NT 21st Century Classroom: Teaching in the Age of AIIHD-GN English for the Educational WorkplaceIHD-CLI CLIL – Content and Language Integrated LearningIHD-T Teacher Refresher for non-Native SpeakersIHD-SSC Young at Heart (50+ Course)IHD-B Business EnglishIHD-G Angielski OgólnyHSE-PCA English + Irish CultureHSE-G Angielski Ogólny

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Sztuka w nauczaniu
  • Lifelong Learning
  • Kursy z elementami job shadowing
  • Kursy językowo-metodyczne
  • Język + sport
  • Pedagogika specjalna i włączająca
  • Nowe metody dydaktyczne
  • Kursy STEM i STEAM

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Chorwacja
    • Split
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Konstancja
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

ECD-G Angielski Ogólny 30+

Angielski Ogólny 30+ [ECD-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

ATC-NT Teaching in the Age of AI

Teaching in the Age of AI [ATC-NT]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-PCA Irish Culture and English Language Development

Irish Culture and English Language Development [ATC-PCA]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults

Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults [ATC-T]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-SI2 STEAM Methodology for Secondary Teachers

STEAM Methodology for Secondary Teachers [ATC-SI2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-CLI2 CLIL: An Introduction for Secondary Teachers

CLIL: An Introduction for Secondary Teachers [ATC-CLI2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-SI STEAM Methodology for Primary Teachers

STEAM Methodology for Primary Teachers [ATC-SI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-CLI CLIL: An Introduction for Primary Teachers

CLIL: An Introduction for Primary Teachers [ATC-CLI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-G2 Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [ATC-G2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

EPD-D Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students

Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students [EPD-D]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-GN English for School Administration and Non-Teaching Staff

English for School Administration and Non-Teaching Staff [EPD-GN]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski A1–A2

Zobacz

EPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools

Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools [EPD-NT5]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT

Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT [EPD-NT4]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ES Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future

Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future [EPD-ES]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1–C1

Zobacz

EPD-ND3 Podcast and Streaming as Educational Tools

Podcast and Streaming as Educational Tools [EPD-ND3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-Z The Democratic Life in the EU: Teaching Citizen Rights and Duties

The Democratic Life in the EU: Teaching Citizen Rights and Duties [EPD-Z]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-NT2 Artificial Intelligence (AI) Tools for Language Teachers

Artificial Intelligence (AI) Tools for Language Teachers [EPD-NT2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-MW2 Mental Health Awareness for Teachers and Students

Mental Health Awareness for Teachers and Students [EPD-MW2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-CLI2 CLIL for Teachers in Practice: Focus on Ireland

CLIL for Teachers in Practice: Focus on Ireland [EPD-CLI2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire

Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire [EPD-NT]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-PS Facing Diversity: Intercultural Classroom Management

Facing Diversity: Intercultural Classroom Management [EPD-PS]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-MW Resilience and Well-being Strengths for Teachers

Resilience and Well-being Strengths for Teachers [EPD-MW]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-NT3 Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of Multimedia

Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of Multimedia [EPD-NT3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ND2 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective

Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective [EPD-ND2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ND Flipped Classroom

Flipped Classroom [EPD-ND]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-CLI Intensive English Course and CLIL for Teachers

Intensive English Course and CLIL for Teachers [EPD-CLI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

APH-ND Practice of Project Based Learning

Practice of Project Based Learning [APH-ND]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-GT Intensive English and Modern Methodologies for the Language Classroom

Intensive English and Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-NT Using Technology in the Classroom

Using Technology in the Classroom [APH-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-GT2 Intensive English and Practice of Project Based Learning

Intensive English and Practice of Project Based Learning [APH-GT2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-CLI Theory and Practice of CLIL

Theory and Practice of CLIL [APH-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T Modern Methodologies for the Language Classroom

Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CED-Z Education Management

Education Management [CED-Z]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GT2 Blended Learning and Language Development

Blended Learning and Language Development [CED-GT2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GT Methodology and Language Development

Methodology and Language Development [CED-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CED-T2 Key Teaching Skills

Key Teaching Skills [CED-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)

Content and Language Integrated Learning (CLIL) [CED-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GB General English with Business

General English with Business [CED-GB]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [CED-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

TLC-PCA2 Discovering Dublin

Discovering Dublin [TLC-PCA2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-CLI CLIL and CLT

CLIL and CLT [TLC-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-PCA Irish Culture, History and Literature

Irish Culture, History and Literature [TLC-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-GT General English and Teacher Training

General English and Teacher Training [TLC-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [TLC-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2 i wyższe

Zobacz

IHD-JS Job Shadowing for English Teachers

Job Shadowing for English Teachers [IHD-JS]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-NT 21st Century Classroom: Teaching in the Age of AI

21st Century Classroom: Teaching in the Age of AI [IHD-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-GN English for the Educational Workplace

English for the Educational Workplace [IHD-GN]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-CLI CLIL – Content and Language Integrated Learning

CLIL – Content and Language Integrated Learning [IHD-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-T Teacher Refresher for non-Native Speakers

Teacher Refresher for non-Native Speakers [IHD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-SSC Young at Heart (50+ Course)

Young at Heart (50+ Course) [IHD-SSC]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

IHD-B Business English

Business English [IHD-B]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [IHD-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

HSE-PCA English + Irish Culture

English + Irish Culture [HSE-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

HSE-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [HSE-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie, 2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie, 2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie, 2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie, 2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie, 2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Anna Zawistowska

Wrocław, woj. dolnośląskie, 2019




Program Erasmus jest doskonałą okazją do podniesienia jakości pracy szkoły, ale także zdobycia bezcennego doświadczenia dla samych nauczycieli, jednak koordynowanie programu oraz wszelkie formalności związane z mobilnościami są nie lada wyzwaniem i wymagają bardzo dużo pracy i zaangażowania. Aby mieć pewność, że podjęty trud opłaci się, postanowiłam skorzystać z usług Glossy. […] Naszym opiekunem była p. Agnieszka Dzik, która cierpliwie przeprowadzała nas przez kolejne etapy projektu: pomagała skompletować wymagane dokumenty przed złożeniem wniosku, przypominała o terminach, podpowiadała rozwiązania w problematycznych kwestiach, a nawet kontaktowała się z naszym Organem Prowadzącym kiedy napotykaliśmy trudności. Warto nadmienić, iż realizacja naszego projektu przypadła na czas pandemii i dlatego musieliśmy szybko reagować na pojawiające się komplikacje. […] Pani Agnieszka zawsze służyła dobrą radą i cierpliwie odpowiadała na tysiące naszych pytań.

Katarzyna Zawadzka

Psary, woj. śląskie, 2019




Udział w projekcie przyczynił się do rozwinięcia kompetencji językowych i kulturowych widocznych zwłaszcza w integracji i wymianie doświadczeń z nauczycielami innych krajów europejskich. Nauczyciele przełamali własne bariery językowe, wzbogacili słownictwo potrzebne do płynnego porozumiewania się w języku angielskim. W dalszej konsekwencji ugruntowała się wśród nich większa tolerancja i świadomość kulturowa. […] Opiekun ze strony Glossy był bardzo pomocny przy realizacji każdego etapu projektu, zawsze służył pomocą, doradzał i mobilizował do dalszej pracy. Była to moja pierwsza realizacja programu Erasmus+ i nie wyobrażam sobie cennych wskazówek ze strony GLOSSY, naprawdę szczerze i gorąco polecam.

Dorota Paszek

Kalisz, woj. wielkopolskie, 2020




Jako osoba bezpośrednio współpracująca z SJO GLOSSA pragnę zarekomendować współpracę, która układała się bardzo dobrze. Szczególne podziękowanie dla Pani Agnieszki Dzik, która mobilizowała mnie, nas do terminowego wywiązywania się z założonych celów. Kontakty mailowe i telefoniczne zawsze były pomocne, życzliwe i kończyły się sukcesem.  […] Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystują doświadczenia zdobyte w trakcie mobilności na Malcie, promując i przekazując zdobytą wiedzę na zajęciach szkolnych. Zdobyta wiedza na temat nowych technik nauczania języka obcego przynosi rezultaty w pracy z uczniem zdolnym i słabym.

Aleksandra Kowalewska

Przodkowo, woj. pomorskie, 2020 




Z Szkoły Podstawowej w Przodkowie pojechało na kursy dziesięć osób. Dziewięć osób na język angielski, jedna osoba na język niemiecki. Nauczyciele byli w szkołach językowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Irlandii oraz Malcie. Wszyscy nauczyciele wrócili z kursów bardzo zadowoleni. Szkoły znajdowały się w dogodnych miejscach, dobrze skomunikowanych z miejscem zamieszkania. […] Pracowaliśmy w grupach maksymalnie 8 osobowych. Uczestnikami kursu byli mieszkańcy m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Chin oraz Arabii Saudyjskiej. Zajęcia były prowadzone w bardzo interesujący sposób. Podczas zajęć wykorzystywano innowacyjne metody nauczania. […] Współpraca z pracownikami SJO Glossa układała się bardzo dobrze. W kontaktach e-mail, jak i telefonicznych byli niezwykle życzliwi, pomocni i potrafili rzeczowo odpowiadać na nurtujące nas pytania. Zawsze terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków. Opiekun ze strony SJO Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

Karolina Starczewska

Gniezno, woj. wielkopolskie, 2020




Nasza współpraca z SJO Glossa rozpoczęła się w 2019r. Zdecydowaliśmy się na pomoc ze strony tej szkoły po zarekomendowaniu jej przez naszych kolegów z innych lokalnych placówek. […] Dzięki tej współpracy udało nam się uzyskać dofinansowanie z programu PO WER na szkolenia zagraniczne nauczycieli.

W ramach projektu16 nauczycieli wzięło udział w mobilnościach. Uczestniczyli oni zarówno w kursach metodycznych jak i językowych na Malcie, Cyprze i Hiszpanii. Wszystkie zajęcia były bardzo dynamiczne i prowadzone aktywnymi metodami. […] Po zakończonych mobilnościach i pozytywnych wrażeniach wszystkich uczestników mogę stwierdzić, że współpraca z SJO Glossa to był „strzał w dziesiątkę”. Nie tylko pomogli nam na etapie wnioskowania o dofinansowanie, ale również podczas przygotowania logistycznego: organizowali zakwaterowanie, transfery, rezerwowali szkolenia i kontaktowali się w naszym imieniu z przedstawicielami szkół zagranicznych.

Warto jest brać udział w takiej formie doskonalenia zawodowego, co gorąco polecamy wszystkim nauczycielom, którzy chcą być mobilni, otwarci na świat i nowe doświadczenie, które przekażą swoim kolegom w pracy oraz uczniom. Uważamy, że jest to jedna z najlepszych metod do pozyskiwania różnorodnej wiedzy i umiejętności oraz wszechstronnego rozwoju.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!