Nowe technologie w nauczaniu
Erasmus+

Nowe technologie w nauczaniu


Kursy mają na celu przekazanie praktycznej wiedzy na temat tego, jak wykorzystywać narzędzia nowoczesnej technologii cyfrowej ICT do uatrakcyjnienia procesu nauczania i lepszego motywowania uczniów. W programie szkoleń prezentowane są atrakcyjne metody bazujące na ICT, jak również omawiane są konkretne narzędzia i aplikacje. Stałym elementem większości kursów jest omówienie wykorzystania podcastów, webquestów, tworzenia materiałów audio i video, ćwiczeń online oraz efektywne zdalne nauczanie.
Kursy dedykowane są dla nauczycieli różnych specjalizacji (nie tylko języków obcych), którzy chcą wykorzystywać ICT w praktyce dydaktycznej. Do udziału w kursach wymagana jest średniozaawansowana znajomość języka angielskiego (B1).

EIC-NT2 English and ICT Tools for Teaching and LearningEIC-NT ICT Tools for Teaching and LearningEAS-NT AI in the workplaceEAS-NT2 Accesible Digital Technology for TeachersCLZ-NT4 Creative Classrooms with Artificial IntelligenceCLZ-NT3 Creative Classrooms with AI and Audiovisual SkillsCLZ-NT2 Innovative Teaching with Social MediaCLZ-NT Empowering Teachers with Audiovisual SkillsATC-NT Teaching in the Age of AIEPW-NT3 ICT in the Classroom: Innovative Tools to Facilitate Students Learning, Collaboration and CreatiEPW-NT2 Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital AgeEPW-NT The Fundamental ICT Tools for EducationIHM-NT Creating interactive lessons by using technology in the classroomEPB-NT5 Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and InspireEPB-NT4 The Best Digital Tools for Language TeachersEPB-NT3 Digital Tools for 4CsEPB-NT2 Web Solutions for the ClassroomEPB-NT Photo and Video Making in your Classroom : the Educational Power of MultimediaEPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational ToolsEPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICTEPD-NT2 Artificial Intelligence (AI) Tools for Language TeachersEPD-NT Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and InspireEPD-NT3 Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of MultimediaALP-NT3 Tech-Enhanced Creative Teaching Strategies: Merging Creativity and TechnologyEPF-NT7 Web Solutions for the ClassroomEPF-NT6 ICT Tools for School Administration and Non-Teaching StaffEPF-NT5 ICT Tools for a Creative and Collaborative ClassroomEPF-NT4 Basic ICT for Teachers: Empowering Classrooms in the Digital AgeEPF-NT3 Exploring the Best Apps for Teaching and Student LearningEPF-NT2 ChatGPT and Basic AI ToolsEPF-NT Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational ToolsAPH-NT Using Technology in the ClassroomETI-NT3 Boost your ICT Skills Technology in the ClassroomETI-NT2 TEL –Technology Enhanced LearningETI-NT Empowerment in ICT Skills: Making Use of Technology ToolsCL-NT Español y herramientas digitalesFIN-NT Français Intensif + Outils TIC pour apprendre et enseigner dans les écolesECM-NT English and Digital SkillsCEC-NT GenAI and other Digital ToolsIHD-NT 21st Century Classroom: Teaching in the Age of AIGCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Sztuka w nauczaniu
  • Lifelong Learning
  • Kursy z elementami job shadowing
  • Kursy językowo-metodyczne
  • Język + sport
  • Pedagogika specjalna i włączająca
  • Nowe metody dydaktyczne
  • Kursy STEM i STEAM

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Chorwacja
    • Split
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Nerja
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Konstancja
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

EIC-NT2 English and ICT Tools for Teaching and Learning

English and ICT Tools for Teaching and Learning [EIC-NT2]

Limassol, Cypr

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EIC-NT ICT Tools for Teaching and Learning

ICT Tools for Teaching and Learning [EIC-NT]

Limassol, Cypr

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

AI in the workplace [EAS-NT]

Valletta, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EAS-NT2 Accesible Digital Technology for Teachers

Accesible Digital Technology for Teachers [EAS-NT2]

Valletta, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CLZ-NT4 Creative Classrooms with Artificial Intelligence

Creative Classrooms with Artificial Intelligence [CLZ-NT4]

Cádiz, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CLZ-NT3 Creative Classrooms with AI and Audiovisual Skills

Creative Classrooms with AI and Audiovisual Skills [CLZ-NT3]

Cádiz, Hiszpania

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CLZ-NT2 Innovative Teaching with Social Media

Innovative Teaching with Social Media [CLZ-NT2]

Cádiz, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CLZ-NT Empowering Teachers with Audiovisual Skills

Empowering Teachers with Audiovisual Skills [CLZ-NT]

Cádiz, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-NT Teaching in the Age of AI

Teaching in the Age of AI [ATC-NT]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ICT in the Classroom: Innovative Tools to Facilitate Students Learning, Collaboration and Creati [EPW-NT3]

Walencja, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPW-NT2 Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital Age

Digital Media Literacy: Essential Skills for the Digital Age [EPW-NT2]

Walencja, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPW-NT The Fundamental ICT Tools for Education

The Fundamental ICT Tools for Education [EPW-NT]

Walencja, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

Creating interactive lessons by using technology in the classroom [IHM-NT]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPB-NT5 Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire

Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire [EPB-NT5]

Barcelona, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPB-NT4 The Best Digital Tools for Language Teachers

The Best Digital Tools for Language Teachers [EPB-NT4]

Barcelona, Hiszpania

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPB-NT3 Digital Tools for 4Cs

Digital Tools for 4Cs [EPB-NT3]

Barcelona, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPB-NT2 Web Solutions for the Classroom

Web Solutions for the Classroom [EPB-NT2]

Barcelona, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPB-NT Photo and Video Making in your Classroom : the Educational Power of Multimedia

Photo and Video Making in your Classroom : the Educational Power of Multimedia [EPB-NT]

Barcelona, Hiszpania

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools

Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools [EPD-NT5]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT

Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT [EPD-NT4]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-NT2 Artificial Intelligence (AI) Tools for Language Teachers

Artificial Intelligence (AI) Tools for Language Teachers [EPD-NT2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire

Microsoft for Education: Powerful Tools to Create, Share and Inspire [EPD-NT]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-NT3 Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of Multimedia

Photo and Video Making in your Classroom: the Educational Power of Multimedia [EPD-NT3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ALP-NT3 Tech-Enhanced Creative Teaching Strategies: Merging Creativity and Technology

Tech-Enhanced Creative Teaching Strategies: Merging Creativity and Technology [ALP-NT3]

St. Paul's Bay, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT7 Web Solutions for the Classroom

Web Solutions for the Classroom [EPF-NT7]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT6 ICT Tools for School Administration and Non-Teaching Staff

ICT Tools for School Administration and Non-Teaching Staff [EPF-NT6]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT5 ICT Tools for a Creative and Collaborative Classroom

ICT Tools for a Creative and Collaborative Classroom [EPF-NT5]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT4 Basic ICT for Teachers: Empowering Classrooms in the Digital Age

Basic ICT for Teachers: Empowering Classrooms in the Digital Age [EPF-NT4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT3 Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning

Exploring the Best Apps for Teaching and Student Learning [EPF-NT3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT2 ChatGPT and Basic AI Tools

ChatGPT and Basic AI Tools [EPF-NT2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools

Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools [EPF-NT]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

APH-NT Using Technology in the Classroom

Using Technology in the Classroom [APH-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ETI-NT3 Boost your ICT Skills Technology in the Classroom

Boost your ICT Skills Technology in the Classroom [ETI-NT3]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-NT2 TEL –Technology Enhanced Learning

TEL –Technology Enhanced Learning [ETI-NT2]

St. Julians, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-NT Empowerment in ICT Skills: Making Use of Technology Tools

Empowerment in ICT Skills: Making Use of Technology Tools [ETI-NT]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CL-NT Español y herramientas digitales

Español y herramientas digitales [CL-NT]

Sewilla, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B1 i wyższe

Zobacz

FIN-NT Français Intensif + Outils TIC pour apprendre et enseigner dans les écoles

Français Intensif + Outils TIC pour apprendre et enseigner dans les écoles [FIN-NT]

Rouen, Francja

2 tygodnie

francuski B1 i wyższe

Zobacz

ECM-NT English and Digital Skills

English and Digital Skills [ECM-NT]

St. Julians, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

GenAI and other Digital Tools [CEC-NT]

Cork, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

IHD-NT 21st Century Classroom: Teaching in the Age of AI

21st Century Classroom: Teaching in the Age of AI [IHD-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)

General English + Technology (Primary and Secondary Schools) [GCI-NT]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie, 2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie, 2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie, 2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie, 2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie, 2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Anna Zawistowska

Wrocław, woj. dolnośląskie, 2019




Program Erasmus jest doskonałą okazją do podniesienia jakości pracy szkoły, ale także zdobycia bezcennego doświadczenia dla samych nauczycieli, jednak koordynowanie programu oraz wszelkie formalności związane z mobilnościami są nie lada wyzwaniem i wymagają bardzo dużo pracy i zaangażowania. Aby mieć pewność, że podjęty trud opłaci się, postanowiłam skorzystać z usług Glossy. […] Naszym opiekunem była p. Agnieszka Dzik, która cierpliwie przeprowadzała nas przez kolejne etapy projektu: pomagała skompletować wymagane dokumenty przed złożeniem wniosku, przypominała o terminach, podpowiadała rozwiązania w problematycznych kwestiach, a nawet kontaktowała się z naszym Organem Prowadzącym kiedy napotykaliśmy trudności. Warto nadmienić, iż realizacja naszego projektu przypadła na czas pandemii i dlatego musieliśmy szybko reagować na pojawiające się komplikacje. […] Pani Agnieszka zawsze służyła dobrą radą i cierpliwie odpowiadała na tysiące naszych pytań.

Katarzyna Zawadzka

Psary, woj. śląskie, 2019




Udział w projekcie przyczynił się do rozwinięcia kompetencji językowych i kulturowych widocznych zwłaszcza w integracji i wymianie doświadczeń z nauczycielami innych krajów europejskich. Nauczyciele przełamali własne bariery językowe, wzbogacili słownictwo potrzebne do płynnego porozumiewania się w języku angielskim. W dalszej konsekwencji ugruntowała się wśród nich większa tolerancja i świadomość kulturowa. […] Opiekun ze strony Glossy był bardzo pomocny przy realizacji każdego etapu projektu, zawsze służył pomocą, doradzał i mobilizował do dalszej pracy. Była to moja pierwsza realizacja programu Erasmus+ i nie wyobrażam sobie cennych wskazówek ze strony GLOSSY, naprawdę szczerze i gorąco polecam.

Dorota Paszek

Kalisz, woj. wielkopolskie, 2020




Jako osoba bezpośrednio współpracująca z SJO GLOSSA pragnę zarekomendować współpracę, która układała się bardzo dobrze. Szczególne podziękowanie dla Pani Agnieszki Dzik, która mobilizowała mnie, nas do terminowego wywiązywania się z założonych celów. Kontakty mailowe i telefoniczne zawsze były pomocne, życzliwe i kończyły się sukcesem.  […] Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystują doświadczenia zdobyte w trakcie mobilności na Malcie, promując i przekazując zdobytą wiedzę na zajęciach szkolnych. Zdobyta wiedza na temat nowych technik nauczania języka obcego przynosi rezultaty w pracy z uczniem zdolnym i słabym.

Aleksandra Kowalewska

Przodkowo, woj. pomorskie, 2020 




Z Szkoły Podstawowej w Przodkowie pojechało na kursy dziesięć osób. Dziewięć osób na język angielski, jedna osoba na język niemiecki. Nauczyciele byli w szkołach językowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Irlandii oraz Malcie. Wszyscy nauczyciele wrócili z kursów bardzo zadowoleni. Szkoły znajdowały się w dogodnych miejscach, dobrze skomunikowanych z miejscem zamieszkania. […] Pracowaliśmy w grupach maksymalnie 8 osobowych. Uczestnikami kursu byli mieszkańcy m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Chin oraz Arabii Saudyjskiej. Zajęcia były prowadzone w bardzo interesujący sposób. Podczas zajęć wykorzystywano innowacyjne metody nauczania. […] Współpraca z pracownikami SJO Glossa układała się bardzo dobrze. W kontaktach e-mail, jak i telefonicznych byli niezwykle życzliwi, pomocni i potrafili rzeczowo odpowiadać na nurtujące nas pytania. Zawsze terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków. Opiekun ze strony SJO Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

Karolina Starczewska

Gniezno, woj. wielkopolskie, 2020




Nasza współpraca z SJO Glossa rozpoczęła się w 2019r. Zdecydowaliśmy się na pomoc ze strony tej szkoły po zarekomendowaniu jej przez naszych kolegów z innych lokalnych placówek. […] Dzięki tej współpracy udało nam się uzyskać dofinansowanie z programu PO WER na szkolenia zagraniczne nauczycieli.

W ramach projektu16 nauczycieli wzięło udział w mobilnościach. Uczestniczyli oni zarówno w kursach metodycznych jak i językowych na Malcie, Cyprze i Hiszpanii. Wszystkie zajęcia były bardzo dynamiczne i prowadzone aktywnymi metodami. […] Po zakończonych mobilnościach i pozytywnych wrażeniach wszystkich uczestników mogę stwierdzić, że współpraca z SJO Glossa to był „strzał w dziesiątkę”. Nie tylko pomogli nam na etapie wnioskowania o dofinansowanie, ale również podczas przygotowania logistycznego: organizowali zakwaterowanie, transfery, rezerwowali szkolenia i kontaktowali się w naszym imieniu z przedstawicielami szkół zagranicznych.

Warto jest brać udział w takiej formie doskonalenia zawodowego, co gorąco polecamy wszystkim nauczycielom, którzy chcą być mobilni, otwarci na świat i nowe doświadczenie, które przekażą swoim kolegom w pracy oraz uczniom. Uważamy, że jest to jedna z najlepszych metod do pozyskiwania różnorodnej wiedzy i umiejętności oraz wszechstronnego rozwoju.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!