B2
Erasmus+

B2


EIC-T3 English Language and Project Based LearningIHL-D2 Teaching grammarIHL-PCA Życie w Wielkiej BrytaniiIHL-T2 Teaching Young LearnersIHL-T3 Practical TeacherCL-T Metodología, cultura y civilización españolasCED-T Methodology and Language DevelopmentCEL-T Methodology and Language DevelopmentTLC-Z English Language Training and Educating for the 21st CenturyTLC-T2 English language Training and Project Based Learning CourseTLC-T Modern Methodologies in Language TeachingTLC-PCA Teaching, Irish Culture, History and LiteratureTLC-D Teaching learners with Special and Additional Learning NeedsELC-T3 Teaching Business EnglishELC-T Language, Methodology and CultureELC-CLI Content and Language Integrated LearningHR-T Methodik und SpracheEME-T2 The Energizer Master Course: Second-level teachersEME-CLI CLIL Course: Secondary and late primaryAPH-T3 Project Based LearningAPH-Z Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children’s futureIHD-NT Integrating ICT into Language EducationIHD-Z Co-operation strategies and Conflict management programmeIHD-T Refresher For non-native teachersIHD-CLI Teacher Refresher CLIL programmeIHD-B Business EnglishGCI-D General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary)GCI-CLI General English + CLIL (Primary and Secondary Schools)GCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)CEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native TeachersCEC-CLI Content and Language Integrated LearningCEC-B Business EnglishCLC-D How to Teach Spoken EnglishCLC-ES Environmental Studies Through Language TeachingCLC-CLI2 CLIL for Secondary TeachersCLC-T3 Practical Ideas for Teaching Higher Level Learners (Secondary School Teachers)CLC-T2 21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for TeachersCLC-CLI Content and Language Integrated LearningCLC-T Refresher Course for Non-Native TeachersMI-T Español para profesoresSGE-T Teachers of English Course (TEC)LSM-D2 Storytelling for Language DevelopmentLSM-T2 Professional Development for Teachers of EFL in Secondary and Adult EducationLSM-T Professional Development for Teachers of EFL in Primary and Early Secondary EducationEAS-Z Creativity And Motivation In The Classroom With Teacher Language DevelopmentFBR-T Formation de professeur de FLEBLC-PCA British life and cultureKPI-B Angielski Biznesowy 30+DIA-T5 Deutsch fürLehrkräfte: Verschiedene Aktivitäten im KlassenzimmerDIA-T4 Deutsch fürLehrkräfte: Entwicklung der vier FähigkeitenDIA-T3 Deutsch fürLehrkräfte: Nutzung der Ressourcen um Fähigkeiten zu entwickelnDIA-T2 Sprache & Methodik für Lehrer für Deutsch als FremdspracheDIA-T Methodik für Lehrer für Deutsch als FremdspracheBFB-T Formation de professeur de FLECEI-T2 Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Consolidación)CEI-T Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Iniciación)ANL-T Language and Methodology for Teachers of English – A Blended ApproachANL-CLI Content and Language Integrated LearningTIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italianaFIN-T2 Français Intensif et Approche NeuroLinguistique de l’enseignement des langues étrangèresSGC-T The Teachers of English Course (TEC)SGH-T Teachers of English CourseSGB-B General English plus English for BusinessSGB-T Teachers of English CourseBFN-T Formation de professeur de FLEACT-T DeutschlehrerkursCEG-B Business English

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Inne kursy

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Wiedeń
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Madryt
    • Malaga
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Kercem (Gozo)
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Swieqi
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Lindau
    • Regensburg
  • Wielka Brytania
    • Bournemouth
    • Brighton
    • Cambridge
    • Eastbourne
    • Edynburg
    • Glasgow
    • Liverpool
    • Londyn
    • Oxford
    • Scarborough
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

EIC-T3 English Language and Project Based Learning

English Language and Project Based Learning [EIC-T3]

Limassol, Cypr

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHL-D2 Teaching grammar

Teaching grammar [IHL-D2]

Londyn, Wielka Brytania

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CL-T Metodología, cultura y civilización españolas

Metodología, cultura y civilización españolas [CL-T]

Sewilla, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

CED-T Methodology and Language Development

Methodology and Language Development [CED-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEL-T Methodology and Language Development

Methodology and Language Development [CEL-T]

Londyn, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-Z English Language Training and Educating for the 21st Century

English Language Training and Educating for the 21st Century [TLC-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-T2 English language Training and Project Based Learning Course

English language Training and Project Based Learning Course [TLC-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-T Modern Methodologies in Language Teaching

Modern Methodologies in Language Teaching [TLC-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-PCA Teaching, Irish Culture, History and Literature

Teaching, Irish Culture, History and Literature [TLC-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-D Teaching learners with Special and Additional Learning Needs

Teaching learners with Special and Additional Learning Needs [TLC-D]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ELC-T3 Teaching Business English

Teaching Business English [ELC-T3]

Brighton, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ELC-T Language, Methodology and Culture

Language, Methodology and Culture [ELC-T]

Brighton, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2–C1

Zobacz

ELC-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [ELC-CLI]

Brighton, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

HR-T Methodik und Sprache

Methodik und Sprache [HR-T]

Regensburg, Niemcy

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

EME-T2 The Energizer Master Course: Second-level teachers

The Energizer Master Course: Second-level teachers [EME-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EME-CLI CLIL Course: Secondary and late primary

CLIL Course: Secondary and late primary [EME-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T3 Project Based Learning

Project Based Learning [APH-T3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-Z Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children’s future

Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children's future [APH-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-NT Integrating ICT into Language Education

Integrating ICT into Language Education [IHD-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-Z Co-operation strategies and Conflict management programme

Co-operation strategies and Conflict management programme [IHD-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-T Refresher For non-native teachers

Refresher For non-native teachers [IHD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-CLI Teacher Refresher CLIL programme

Teacher Refresher CLIL programme [IHD-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-B Business English

Business English [IHD-B]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GCI-D General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary)

General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary) [GCI-D]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GCI-CLI General English + CLIL (Primary and Secondary Schools)

General English + CLIL (Primary and Secondary Schools) [GCI-CLI]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)

General English + Technology (Primary and Secondary Schools) [GCI-NT]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers

Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers [CEC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [CEC-CLI]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-B Business English

Business English [CEC-B]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-D How to Teach Spoken English

How to Teach Spoken English [CLC-D]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-ES Environmental Studies Through Language Teaching

Environmental Studies Through Language Teaching [CLC-ES]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-CLI2 CLIL for Secondary Teachers

CLIL for Secondary Teachers [CLC-CLI2]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-T3 Practical Ideas for Teaching Higher Level Learners (Secondary School Teachers)

Practical Ideas for Teaching Higher Level Learners (Secondary School Teachers) [CLC-T3]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-T2 21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for Teachers

21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for Teachers [CLC-T2]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [CLC-CLI]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-T Refresher Course for Non-Native Teachers

Refresher Course for Non-Native Teachers [CLC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

MI-T Español para profesores

Español para profesores [MI-T]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2–C1

Zobacz

SGE-T Teachers of English Course (TEC)

Teachers of English Course (TEC) [SGE-T]

Eastbourne, Wielka Brytania

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

LSM-D2 Storytelling for Language Development

Storytelling for Language Development [LSM-D2]

Swieqi, Malta

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

LSM-T2 Professional Development for Teachers of EFL in Secondary and Adult Education

Professional Development for Teachers of EFL in Secondary and Adult Education [LSM-T2]

Swieqi, Malta

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

LSM-T Professional Development for Teachers of EFL in Primary and Early Secondary Education

Professional Development for Teachers of EFL in Primary and Early Secondary Education [LSM-T]

Swieqi, Malta

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EAS-Z Creativity And Motivation In The Classroom With Teacher Language Development

Creativity And Motivation In The Classroom With Teacher Language Development [EAS-Z]

Valletta, Malta

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

FBR-T Formation de professeur de FLE

Formation de professeur de FLE [FBR-T]

Biarritz, Francja

2 tygodnie

francuski B2 i wyższe

Zobacz

BLC-PCA British life and culture

British life and culture [BLC-PCA]

Cambridge, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

KPI-B Angielski Biznesowy 30+

Angielski Biznesowy 30+ [KPI-B]

Liverpool, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T5 Deutsch fürLehrkräfte: Verschiedene Aktivitäten im Klassenzimmer

Deutsch fürLehrkräfte: Verschiedene Aktivitäten im Klassenzimmer [DIA-T5]

Lindau, Niemcy

1 tydzień

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T4 Deutsch fürLehrkräfte: Entwicklung der vier Fähigkeiten

Deutsch fürLehrkräfte: Entwicklung der vier Fähigkeiten [DIA-T4]

Lindau, Niemcy

1 tydzień

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T3 Deutsch fürLehrkräfte: Nutzung der Ressourcen um Fähigkeiten zu entwickeln

Deutsch fürLehrkräfte: Nutzung der Ressourcen um Fähigkeiten zu entwickeln [DIA-T3]

Lindau, Niemcy

1 tydzień

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T2 Sprache & Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache

Sprache & Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache [DIA-T2]

Lindau, Niemcy

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache

Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache [DIA-T]

Lindau, Niemcy

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

BFB-T Formation de professeur de FLE

Formation de professeur de FLE [BFB-T]

Bordeaux, Francja

2 tygodnie

francuski B2 i wyższe

Zobacz

CEI-T2 Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Consolidación)

Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Consolidación) [CEI-T2]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

CEI-T Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Iniciación)

Cursos de Formación ELE no nativos presencial (Curso de Iniciación) [CEI-T]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

IHL-PCA Życie w Wielkiej Brytanii

Życie w Wielkiej Brytanii [IHL-PCA]

Londyn, Wielka Brytania

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHL-T2 Teaching Young Learners

Teaching Young Learners [IHL-T2]

Londyn, Wielka Brytania

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHL-T3 Practical Teacher

Practical Teacher [IHL-T3]

Londyn, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ANL-T Language and Methodology for Teachers of English – A Blended Approach

Language and Methodology for Teachers of English – A Blended Approach [ANL-T]

Scarborough, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana

Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana [TIB-T]

Rimini, Włochy

1 tydzień

włoski B2 i wyższe

Zobacz

FIN-T2 Français Intensif et Approche NeuroLinguistique de l’enseignement des langues étrangères

Français Intensif et Approche NeuroLinguistique de l’enseignement des langues étrangères [FIN-T2]

Rouen, Francja

2 tygodnie

francuski B2 i wyższe

Zobacz

SGC-T The Teachers of English Course (TEC)

The Teachers of English Course (TEC) [SGC-T]

Londyn, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

SGH-T Teachers of English Course

Teachers of English Course [SGH-T]

Londyn, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

SGB-B General English plus English for Business

General English plus English for Business [SGB-B]

Brighton, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

SGB-T Teachers of English Course

Teachers of English Course [SGB-T]

Brighton, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

BFN-T Formation de professeur de FLE

Formation de professeur de FLE [BFN-T]

Nicea, Francja

2 tygodnie

francuski B2 i wyższe

Zobacz

ACT-T Deutschlehrerkurs

Deutschlehrerkurs [ACT-T]

Wiedeń, Austria

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

ANL-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [ANL-CLI]

Scarborough, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEG-B Business English

Business English [CEG-B]

Londyn, Wielka Brytania

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie,  2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie,  2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie,  2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie,  2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie,  2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!