Kursy metodyczne
Erasmus+

Kursy metodyczne


Kursy dedykowane dla nauczycieli języków obcych, którzy chcą podnosić swoje kompetencje metodyczne. Prowadzą je doświadczeni metodycy, niejednokrotnie autorzy popularnych podręczników. Podczas kursu przekazywana jest wiedza na temat nowoczesnych metod nauczania, dzięki którym nauczyciele doskonalą swój warsztat pracy – jak nauczać w sposób atrakcyjny dla uczniów, motywujący, a zarazem skuteczny.
Uczestnictwo w szkoleniach metodycznych to również możliwość wymiany doświadczeń i dobrych praktyk metodycznych z nauczycielami z innych krajów oraz czerpania wiedzy z obcojęzycznych źródeł i materiałów dydaktycznych.

CEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native TeachersAPH-T Modern Methodologies for the Language ClassroomBOR-T КУРС ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ РУССКОГО ЯЗЫКАCEI-T Curso de Formación para Profesores de Español sin ExperienciaCEI-T2 Curso de Formación para Profesores de EspañolLAC-T Curso de metodología y culturaACT-T DeutschlehrerkursATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and AdultsGSE-T2 Teacher Training Secondary, Tertiary and Adult Education ProgrammeGSE-T Teacher Training Primary Education ProgrammeCLC-T Refresher Course for Non-Native TeachersDIA-T Methodik für Lehrer für Deutsch als FremdspracheIHD-T Teacher Refresher for non-Native SpeakersCLL-T Curso de Formação de ProfessoresIAB-T Cours pour professeurs de français langue étrangèreHR-T Methodik und SpracheEIC-T Methodology for Teachers of English as a Foreign LanguageETI-T6 Spice Up Your Teaching Ideas – Methodology in Practice TodayETI-T4 Learning, Fun and Games – Methodology for Primary SchoolETI-T3 Brush Up Your Teaching Skills – Language Teaching Methodology Refresher CourseETI-T The Playground Classroom Methodology for Primary SchoolETI-T2 Methodology Revisited, Revitalised and Re-energisedCL-T Metodología, cultura y civilización españolasFAN-T Stage pour professeurs de français langue étrangèreFAB-T Stage pour professeurs de français langue étrangèreALP-T2 Teaching English to very young learners (pre-school/early primary)CED-T2 Key Teaching SkillsAIL-T Curso de Formación para Profesores de ELE: „Seguimos aprendiendo para seguir enseñando”MI-T Español para profesoresTIB-T2 Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didatticaTIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italianaAM-T Teacher Training Refresher Course

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Sztuka w nauczaniu
  • Kursy językowo-metodyczne
  • Kursy z elementami job shadowing
  • Język + sport
  • Pedagogika specjalna i włączająca
  • Nowe metody dydaktyczne
  • Kursy STEM i STEAM

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Chorwacja
    • Split
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Gzira
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Konstancja
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

CEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers

Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers [CEC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T Modern Methodologies for the Language Classroom

Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

BOR-T КУРС ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ РУССКОГО ЯЗЫКА

КУРС ДЛЯ ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ РУССКОГО ЯЗЫКА [BOR-T]

Ryga, Łotwa

2 tygodnie

rosyjski B1 i wyższe

Zobacz

CEI-T Curso de Formación para Profesores de Español sin Experiencia

Curso de Formación para Profesores de Español sin Experiencia [CEI-T]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

LAC-T Curso de metodología y cultura

Curso de metodología y cultura [LAC-T]

San Sebastian, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B1 i wyższe

Zobacz

ACT-T Deutschlehrerkurs

Deutschlehrerkurs [ACT-T]

Wiedeń, Austria

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

ATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults

Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults [ATC-T]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GSE-T2 Teacher Training Secondary, Tertiary and Adult Education Programme

Teacher Training Secondary, Tertiary and Adult Education Programme [GSE-T2]

San Gwann, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

GSE-T Teacher Training Primary Education Programme

Teacher Training Primary Education Programme [GSE-T]

San Gwann, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CEI-T2 Curso de Formación para Profesores de Español

Curso de Formación para Profesores de Español [CEI-T2]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

CLC-T Refresher Course for Non-Native Teachers

Refresher Course for Non-Native Teachers [CLC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

DIA-T Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache

Methodik für Lehrer für Deutsch als Fremdsprache [DIA-T]

Lindau, Niemcy

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

IHD-T Teacher Refresher for non-Native Speakers

Teacher Refresher for non-Native Speakers [IHD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLL-T Curso de Formação de Professores

Curso de Formação de Professores [CLL-T]

Lizbona, Portugalia

2 tygodnie

portugalski B2 i wyższe

Zobacz

IAB-T Cours pour professeurs de français langue étrangère

Cours pour professeurs de français langue étrangère [IAB-T]

Nicea, Francja

2 tygodnie

francuski C1 i wyższe

Zobacz

HR-T Methodik und Sprache

Methodik und Sprache [HR-T]

Regensburg, Niemcy

2 tygodnie

niemiecki B2 i wyższe

Zobacz

EIC-T Methodology for Teachers of English as a Foreign Language

Methodology for Teachers of English as a Foreign Language [EIC-T]

Limassol, Cypr

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-T6 Spice Up Your Teaching Ideas – Methodology in Practice Today

Spice Up Your Teaching Ideas – Methodology in Practice Today [ETI-T6]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-T4 Learning, Fun and Games – Methodology for Primary School

Learning, Fun and Games – Methodology for Primary School [ETI-T4]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-T3 Brush Up Your Teaching Skills – Language Teaching Methodology Refresher Course

Brush Up Your Teaching Skills – Language Teaching Methodology Refresher Course [ETI-T3]

St. Julians, Malta

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-T The Playground Classroom Methodology for Primary School

The Playground Classroom Methodology for Primary School [ETI-T]

St. Julians, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ETI-T2 Methodology Revisited, Revitalised and Re-energised

Methodology Revisited, Revitalised and Re-energised [ETI-T2]

St. Julians, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CL-T Metodología, cultura y civilización españolas

Metodología, cultura y civilización españolas [CL-T]

Sewilla, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2 i wyższe

Zobacz

FAN-T Stage pour professeurs de français langue étrangère

Stage pour professeurs de français langue étrangère [FAN-T]

Nicea, Francja

2 tygodnie

francuski B2–C1

Zobacz

FAB-T Stage pour professeurs de français langue étrangère

Stage pour professeurs de français langue étrangère [FAB-T]

Bordeaux, Francja

2 tygodnie

francuski B2 i wyższe

Zobacz

ALP-T2 Teaching English to very young learners (pre-school/early primary)

Teaching English to very young learners (pre-school/early primary) [ALP-T2]

St. Paul's Bay, Malta

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-T2 Key Teaching Skills

Key Teaching Skills [CED-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

AIL-T Curso de Formación para Profesores de ELE: „Seguimos aprendiendo para seguir enseñando”

Curso de Formación para Profesores de ELE: "Seguimos aprendiendo para seguir enseñando" [AIL-T]

Madryt, Hiszpania

1 tydzień

hiszpański C1 i wyższe

Zobacz

MI-T Español para profesores

Español para profesores [MI-T]

Malaga, Hiszpania

2 tygodnie

hiszpański B2–C1

Zobacz

TIB-T2 Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didattica

Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didattica [TIB-T2]

Rimini, Włochy

2 tygodnie

włoski B1 i wyższe

Zobacz

TIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana

Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana [TIB-T]

Rimini, Włochy

1 tydzień

włoski B2 i wyższe

Zobacz

AM-T Teacher Training Refresher Course

Teacher Training Refresher Course [AM-T]

Sliema, Malta

2 tygodnie

angielski B1–C1

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie, 2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie, 2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie, 2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie, 2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie, 2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Anna Zawistowska

Wrocław, woj. dolnośląskie, 2019




Program Erasmus jest doskonałą okazją do podniesienia jakości pracy szkoły, ale także zdobycia bezcennego doświadczenia dla samych nauczycieli, jednak koordynowanie programu oraz wszelkie formalności związane z mobilnościami są nie lada wyzwaniem i wymagają bardzo dużo pracy i zaangażowania. Aby mieć pewność, że podjęty trud opłaci się, postanowiłam skorzystać z usług Glossy. […] Naszym opiekunem była p. Agnieszka Dzik, która cierpliwie przeprowadzała nas przez kolejne etapy projektu: pomagała skompletować wymagane dokumenty przed złożeniem wniosku, przypominała o terminach, podpowiadała rozwiązania w problematycznych kwestiach, a nawet kontaktowała się z naszym Organem Prowadzącym kiedy napotykaliśmy trudności. Warto nadmienić, iż realizacja naszego projektu przypadła na czas pandemii i dlatego musieliśmy szybko reagować na pojawiające się komplikacje. […] Pani Agnieszka zawsze służyła dobrą radą i cierpliwie odpowiadała na tysiące naszych pytań.

Katarzyna Zawadzka

Psary, woj. śląskie, 2019




Udział w projekcie przyczynił się do rozwinięcia kompetencji językowych i kulturowych widocznych zwłaszcza w integracji i wymianie doświadczeń z nauczycielami innych krajów europejskich. Nauczyciele przełamali własne bariery językowe, wzbogacili słownictwo potrzebne do płynnego porozumiewania się w języku angielskim. W dalszej konsekwencji ugruntowała się wśród nich większa tolerancja i świadomość kulturowa. […] Opiekun ze strony Glossy był bardzo pomocny przy realizacji każdego etapu projektu, zawsze służył pomocą, doradzał i mobilizował do dalszej pracy. Była to moja pierwsza realizacja programu Erasmus+ i nie wyobrażam sobie cennych wskazówek ze strony GLOSSY, naprawdę szczerze i gorąco polecam.

Dorota Paszek

Kalisz, woj. wielkopolskie, 2020




Jako osoba bezpośrednio współpracująca z SJO GLOSSA pragnę zarekomendować współpracę, która układała się bardzo dobrze. Szczególne podziękowanie dla Pani Agnieszki Dzik, która mobilizowała mnie, nas do terminowego wywiązywania się z założonych celów. Kontakty mailowe i telefoniczne zawsze były pomocne, życzliwe i kończyły się sukcesem.  […] Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystują doświadczenia zdobyte w trakcie mobilności na Malcie, promując i przekazując zdobytą wiedzę na zajęciach szkolnych. Zdobyta wiedza na temat nowych technik nauczania języka obcego przynosi rezultaty w pracy z uczniem zdolnym i słabym.

Aleksandra Kowalewska

Przodkowo, woj. pomorskie, 2020 




Z Szkoły Podstawowej w Przodkowie pojechało na kursy dziesięć osób. Dziewięć osób na język angielski, jedna osoba na język niemiecki. Nauczyciele byli w szkołach językowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Irlandii oraz Malcie. Wszyscy nauczyciele wrócili z kursów bardzo zadowoleni. Szkoły znajdowały się w dogodnych miejscach, dobrze skomunikowanych z miejscem zamieszkania. […] Pracowaliśmy w grupach maksymalnie 8 osobowych. Uczestnikami kursu byli mieszkańcy m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Chin oraz Arabii Saudyjskiej. Zajęcia były prowadzone w bardzo interesujący sposób. Podczas zajęć wykorzystywano innowacyjne metody nauczania. […] Współpraca z pracownikami SJO Glossa układała się bardzo dobrze. W kontaktach e-mail, jak i telefonicznych byli niezwykle życzliwi, pomocni i potrafili rzeczowo odpowiadać na nurtujące nas pytania. Zawsze terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków. Opiekun ze strony SJO Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

Karolina Starczewska

Gniezno, woj. wielkopolskie, 2020




Nasza współpraca z SJO Glossa rozpoczęła się w 2019r. Zdecydowaliśmy się na pomoc ze strony tej szkoły po zarekomendowaniu jej przez naszych kolegów z innych lokalnych placówek. […] Dzięki tej współpracy udało nam się uzyskać dofinansowanie z programu PO WER na szkolenia zagraniczne nauczycieli.

W ramach projektu16 nauczycieli wzięło udział w mobilnościach. Uczestniczyli oni zarówno w kursach metodycznych jak i językowych na Malcie, Cyprze i Hiszpanii. Wszystkie zajęcia były bardzo dynamiczne i prowadzone aktywnymi metodami. […] Po zakończonych mobilnościach i pozytywnych wrażeniach wszystkich uczestników mogę stwierdzić, że współpraca z SJO Glossa to był „strzał w dziesiątkę”. Nie tylko pomogli nam na etapie wnioskowania o dofinansowanie, ale również podczas przygotowania logistycznego: organizowali zakwaterowanie, transfery, rezerwowali szkolenia i kontaktowali się w naszym imieniu z przedstawicielami szkół zagranicznych.

Warto jest brać udział w takiej formie doskonalenia zawodowego, co gorąco polecamy wszystkim nauczycielom, którzy chcą być mobilni, otwarci na świat i nowe doświadczenie, które przekażą swoim kolegom w pracy oraz uczniom. Uważamy, że jest to jedna z najlepszych metod do pozyskiwania różnorodnej wiedzy i umiejętności oraz wszechstronnego rozwoju.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!