Florencja
Erasmus+

Florencja


Bogate dziedzictwo kulturalne i artystyczne oraz wspaniałe położenie pośród pokrytych winnicami wzgórz Toskanii czynią Florencję jednym z najsławniejszych miast na świecie. To tutaj narodził się i przez wieki dojrzewał język włoski. W okresie średniowiecza i renesansu miasto kwitło pod rządami Medyceuszów i stało się centrum sztuki ówczesnej Europy, dokąd przybywali najwybitniejsi ówcześni artyści i architekci tworząc nie mające sobie równych dzieła architektury i sztuki. Spacerując po mieście mija się imponujące, wykładane marmurem kościoły, renesansowe piazza i eleganckie pałace mieszczące doskonałe muzea, w tym sławną galerię malarstwa Uffizi. Wieczorami Florencja odkrywa swoje drugie oblicze pełne przytulnych kawiarni, restauracji i trattorii serwujących wyśmienite toskańskie przysmaki i doskonałe lokalne wino Chianti.

EPF-NT2 Audiovisuals and Social Media for the ClassroomEPF-NT How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your ClassroomEPF-NT3 Digital Platforms: Using Apps and E-Learning SolutionsEPF-S2 Yoga and Meditation for EducatorsEPF-S Introducing Yoga in Primary SchoolsEPF-D3 Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School EducationEPF-Z5 Intensive English and Classroom ManagementEPF-PCA2 Intensive English and Arts and WellbeingEPF-ES3 Environmental Changes for Sustainable SchoolsEPF-ES2 Environmental Education: Learning and Acting for a Better FutureEPF-ES Climate Change and Global Citizenship EducationEPF-MW4 Stress Management and Recognition: Key Strategies for TeachersEPF-Z4 Leadership and Management in SchoolsEPF-T3 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and EffectiveEPF-T2 Flipped ClassroomEPF-NT7 Web Solutions for the ClassroomEPF-D2 Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All StudentsEPF-Z3 The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in SchoolsEPF-NT6 Social Media in the ClassroomEPF-NT5 Teaching and Technology: Classroom Management and ICT SolutionsEPF-CLI TEFL and CLIL in Practice for Language TeachersEPF-NT4 Educational Apps and Audiovisuals in the ClassroomEPF-D Understanding and Supporting Students With ASD and ADHDEPF-MW2 Positive Mindset and Well-Being in SchoolsEPF-MW Happy Teachers for a Happy School: Introduction to Mindfulness and Positive EducationEPF-PCA Włoski Ogólny + Kultura Włoch (dla nauczycieli)EPF-T The Creative Classroom: Tools and Tips for Language TeachersEPF-Z2 Behaviour and conflicts new methodologies, motivation and cooperation strategiesEPF-Z Positive thinking, conflict management and bullying preventionLEF-G Włoski Ogólny

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Inne kursy
  • Język + sport

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Gzira
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Swieqi
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

EPF-NT2 Audiovisuals and Social Media for the Classroom

Audiovisuals and Social Media for the Classroom [EPF-NT2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your Classroom

How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your Classroom [EPF-NT]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT3 Digital Platforms: Using Apps and E-Learning Solutions

Digital Platforms: Using Apps and E-Learning Solutions [EPF-NT3]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-S2 Yoga and Meditation for Educators

Yoga and Meditation for Educators [EPF-S2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-S Introducing Yoga in Primary Schools

Introducing Yoga in Primary Schools [EPF-S]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

LEF-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [LEF-G]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

włoski A0 i wyższe

Zobacz

EPF-D3 Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education

Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education [EPF-D3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z5 Intensive English and Classroom Management

Intensive English and Classroom Management [EPF-Z5]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski A2–B2

Zobacz

EPF-PCA2 Intensive English and Arts and Wellbeing

Intensive English and Arts and Wellbeing [EPF-PCA2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski A2–B2

Zobacz

EPF-ES3 Environmental Changes for Sustainable Schools

Environmental Changes for Sustainable Schools [EPF-ES3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ES2 Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future

Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future [EPF-ES2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ES Climate Change and Global Citizenship Education

Climate Change and Global Citizenship Education [EPF-ES]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW4 Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers

Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers [EPF-MW4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z4 Leadership and Management in Schools

Leadership and Management in Schools [EPF-Z4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-T3 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective

Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective [EPF-T3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1–B2

Zobacz

EPF-T2 Flipped Classroom

Flipped Classroom [EPF-T2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT7 Web Solutions for the Classroom

Web Solutions for the Classroom [EPF-NT7]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-D2 Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students

Drama Techniques: Developing Self-Expression, Communication and Social Skills for All Students [EPF-D2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z3 The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools

The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools [EPF-Z3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT6 Social Media in the Classroom

Social Media in the Classroom [EPF-NT6]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT5 Teaching and Technology: Classroom Management and ICT Solutions

Teaching and Technology: Classroom Management and ICT Solutions [EPF-NT5]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-CLI TEFL and CLIL in Practice for Language Teachers

TEFL and CLIL in Practice for Language Teachers [EPF-CLI]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT4 Educational Apps and Audiovisuals in the Classroom

Educational Apps and Audiovisuals in the Classroom [EPF-NT4]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-D Understanding and Supporting Students With ASD and ADHD

Understanding and Supporting Students With ASD and ADHD [EPF-D]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW2 Positive Mindset and Well-Being in Schools

Positive Mindset and Well-Being in Schools [EPF-MW2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW Happy Teachers for a Happy School: Introduction to Mindfulness and Positive Education

Happy Teachers for a Happy School: Introduction to Mindfulness and Positive Education [EPF-MW]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PCA Włoski Ogólny + Kultura Włoch (dla nauczycieli)

Włoski Ogólny + Kultura Włoch (dla nauczycieli) [EPF-PCA]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

włoski A1 i wyższe

Zobacz

EPF-T The Creative Classroom: Tools and Tips for Language Teachers

The Creative Classroom: Tools and Tips for Language Teachers [EPF-T]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z2 Behaviour and conflicts new methodologies, motivation and cooperation strategies

Behaviour and conflicts new methodologies, motivation and cooperation strategies [EPF-Z2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z Positive thinking, conflict management and bullying prevention

Positive thinking, conflict management and bullying prevention [EPF-Z]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie,  2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie,  2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie,  2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie,  2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie,  2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!