Dublin
Erasmus+

Dublin


Dublin to wyjątkowo przyjemna i kameralna stolica. Jego położenie nad szeroką Zatoką Dublińską, rzeka Liffey przecinająca miasto oraz charakterystyczne góry Wicklow w tle nadają mu niepowtarzalny urok. Choć miasto w ostatnich latach intensywnie się rozwija i powstaje tu szereg nowoczesnych budowli, to mimo to nie ma w Dublinie przytłaczających wieżowców ani hałaśliwych ulic. Wszystko jest raczej swojskie i przytulne – zarówno tradycyjne ceglane domy o kolorowych drzwiach, jak i wąskie, ozdobione kwiatami uliczki artystycznej dzielnicy Temple Bar. Nawet główna handlowa ulica O’Connell Street ma swoisty nastrój i zachęca do wieczornego spaceru. Miasto ma do zaoferowania całe mnóstwo teatrów, kin, muzeów i galerii oraz kilka ważnych festiwali odbywających się o różnych porach roku. Nie brak też w Dublinie dostojnych zabytków dla amatorów sztuki, zaś miłośnicy literatury mogą podążać śladami Oscara Wilde’a, a także Ulissesa, bohatera powieści Joyce’a, której akcja toczy się właśnie tutaj. Obrazu Dublina dopełniają najlepsze w kraju irlandzkie puby o niepowtarzalnej atmosferze, gdzie przy szklance Guinessa i celtyckiej muzyce można bawić się do rana.

EPD-T The Creative Classroom: Tools and Tips for Language Teachers (English or other Languages)EPD-T4 Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face TeachingEPD-NT2 Audiovisuals and Social Media for the ClassroomEPD-MW2 Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better StudentsEPD-NT How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your ClassroomEPD-Z 21st Century Teaching: Competence-Based Education, Soft-Skills and CreativityEPD-MW Mindfulness with Resilience and Wellbeing Strengths for TeachersEPD-NT3 Educational Apps and Audiovisuals in the ClassroomEPD-T3 Project-Based Learning (PBL) in the Classroom: Setup, Integration and ReflectionEPD-T2 Flipped ClassroomEPD-ES Intensive English + Service Learning: Environmental Projects for Your ClassroomEPD-CLI Intensive English Course and CLIL for TeachersEPD-CLI2 Advanced TFL and CLIL in Practice for Language TeachersIHD-G Angielski OgólnyIHD-Z Co-operation strategies and Conflict management programmeIHD-T Refresher For non-native teachersIHD-B Business EnglishIHD-CLI Teacher Refresher CLIL programmeEME-T2 The Energizer Master Course: Second-level teachersEME-T The Fun Lesson Creation Course: Primary-level teachersEME-CLI CLIL Course: Secondary and late primaryEME-G3 Angielski OgólnyAPH-T2 Language and Modern Methodologies in parallelAPH-T3 Project Based LearningAPH-Z Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children’s futureAPH-T4 Language and Project Based Learning in parallelAPH-D Using Drama to Enhance Teaching in the ClassroomAPH-NT Using Technology in the ClassroomAPH-T Modern Methodologies for the Language ClassroomAPH-D2 Language then Using Drama to Enhance TeachingAPH-G Angielski OgólnyAPH-CLI Theory and Practice of CLILCED-T2 Key Teaching SkillsCED-GN Language Development for TeachersCED-T Methodology and Language DevelopmentCED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)CED-G Angielski OgólnyTLC-T2 English language Training and Project Based Learning CourseTLC-Z English Language Training and Educating for the 21st CenturyTLC-T Modern Methodologies in Language TeachingTLC-D Teaching learners with Special and Additional Learning NeedsTLC-PCA Teaching, Irish Culture, History and LiteratureTLC-G Angielski OgólnyHSE-G Angielski Ogólny

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Edukacja środowiskowa
  • Inne kursy
  • Język + gotowanie
  • Język + kultura i sztuka
  • Kursy CLIL
  • Kursy języka biznesu
  • Kursy językowe
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Kursy metodyczne
  • Mindfulness & wellbeing
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Wiedeń
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Madryt
    • Malaga
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Gzira
    • Kercem (Gozo)
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Swieqi
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Lindau
    • Regensburg
  • Wielka Brytania
    • Bournemouth
    • Brighton
    • Cambridge
    • Eastbourne
    • Edynburg
    • Glasgow
    • Liverpool
    • Londyn
    • Oxford
    • Scarborough
  • Włochy
    • Florencja
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

EPD-T The Creative Classroom: Tools and Tips for Language Teachers (English or other Languages)

The Creative Classroom: Tools and Tips for Language Teachers (English or other Languages) [EPD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [IHD-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

EME-T2 The Energizer Master Course: Second-level teachers

The Energizer Master Course: Second-level teachers [EME-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EME-T The Fun Lesson Creation Course: Primary-level teachers

The Fun Lesson Creation Course: Primary-level teachers [EME-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-T4 Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching

Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching [EPD-T4]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT2 Audiovisuals and Social Media for the Classroom

Audiovisuals and Social Media for the Classroom [EPD-NT2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-MW2 Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students

Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students [EPD-MW2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your Classroom

How to use Tablets, Educational Apps and Social Media in your Classroom [EPD-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-Z 21st Century Teaching: Competence-Based Education, Soft-Skills and Creativity

21st Century Teaching: Competence-Based Education, Soft-Skills and Creativity [EPD-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-MW Mindfulness with Resilience and Wellbeing Strengths for Teachers

Mindfulness with Resilience and Wellbeing Strengths for Teachers [EPD-MW]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT3 Educational Apps and Audiovisuals in the Classroom

Educational Apps and Audiovisuals in the Classroom [EPD-NT3]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-T3 Project-Based Learning (PBL) in the Classroom: Setup, Integration and Reflection

Project-Based Learning (PBL) in the Classroom: Setup, Integration and Reflection [EPD-T3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-T2 Flipped Classroom

Flipped Classroom [EPD-T2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T2 Language and Modern Methodologies in parallel

Language and Modern Methodologies in parallel [APH-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

APH-T3 Project Based Learning

Project Based Learning [APH-T3]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-Z Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children’s future

Educating for the 21st Century: re-imagining our schools for our children's future [APH-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2–C1

Zobacz

APH-T4 Language and Project Based Learning in parallel

Language and Project Based Learning in parallel [APH-T4]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

APH-D Using Drama to Enhance Teaching in the Classroom

Using Drama to Enhance Teaching in the Classroom [APH-D]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1–B2

Zobacz

APH-NT Using Technology in the Classroom

Using Technology in the Classroom [APH-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T Modern Methodologies for the Language Classroom

Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2–C1

Zobacz

CED-T2 Key Teaching Skills

Key Teaching Skills [CED-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GN Language Development for Teachers

Language Development for Teachers [CED-GN]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2 i wyższe

Zobacz

CED-T Methodology and Language Development

Methodology and Language Development [CED-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-T2 English language Training and Project Based Learning Course

English language Training and Project Based Learning Course [TLC-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-Z English Language Training and Educating for the 21st Century

English Language Training and Educating for the 21st Century [TLC-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-T Modern Methodologies in Language Teaching

Modern Methodologies in Language Teaching [TLC-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-Z Co-operation strategies and Conflict management programme

Co-operation strategies and Conflict management programme [IHD-Z]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-T Refresher For non-native teachers

Refresher For non-native teachers [IHD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-B Business English

Business English [IHD-B]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-ES Intensive English + Service Learning: Environmental Projects for Your Classroom

Intensive English + Service Learning: Environmental Projects for Your Classroom [EPD-ES]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2–C1

Zobacz

IHD-CLI Teacher Refresher CLIL programme

Teacher Refresher CLIL programme [IHD-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-D Teaching learners with Special and Additional Learning Needs

Teaching learners with Special and Additional Learning Needs [TLC-D]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

HSE-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [HSE-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

EME-CLI CLIL Course: Secondary and late primary

CLIL Course: Secondary and late primary [EME-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)

Content and Language Integrated Learning (CLIL) [CED-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-PCA Teaching, Irish Culture, History and Literature

Teaching, Irish Culture, History and Literature [TLC-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-D2 Language then Using Drama to Enhance Teaching

Language then Using Drama to Enhance Teaching [APH-D2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [TLC-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

CED-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [CED-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

APH-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [APH-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–B2

Zobacz

EME-G3 Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [EME-G3]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A0 i wyższe

Zobacz

EPD-CLI Intensive English Course and CLIL for Teachers

Intensive English Course and CLIL for Teachers [EPD-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-CLI2 Advanced TFL and CLIL in Practice for Language Teachers

Advanced TFL and CLIL in Practice for Language Teachers [EPD-CLI2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

APH-CLI Theory and Practice of CLIL

Theory and Practice of CLIL [APH-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie,  2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie,  2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie,  2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie,  2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie,  2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!