Włochy
Erasmus+

Włochy


Włochy to zarazem kolebka cywilizacji europejskiej, jak i malowniczy kraj słynący z pięknych widoków, otwartych mieszkańców oraz doskonałej kuchni. Niezliczone muzea i zabytki przypominają że właśnie tutaj w starożytności mieszkali bogowie, że tutaj narodził się renesans i tu powstawały najwspanialsze dzieła światowej sztuki i literatury. Z drugiej strony Włochy to również 'Bella Italia’ – kraj pokrytych zielonymi winnicami łagodnych wzgórz, kamiennych willi, sadów pomarańczowych oraz lazurowych wód, ponad którymi unosi się pełna tęsknoty melodia pieśni neapolitańskich.

DIL-PCAI Odkrywanie RzymuDIL-G Włoski OgólnyIVE-PCAI Kurs sztuki w WenecjiIVE-G Włoski OgólnyBAB-PK Włoski Ogólny + GotowanieBAB-G Włoski OgólnyLER-G Włoski OgólnyEPF-ND4 Game-Based Learning and Gamification in the ClassroomEPF-PS2 We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special NeedsEPF-ND Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School EducationEPF-S Yoga and Meditation for EducatorsEPF-PCA3 Discovering Renaissance Art in FlorenceEPF-PCA2 Intensive English + Art as TherapyEPF-ES3 Environmental Changes for Sustainable SchoolsEPF-ES2 Environmental Education: Learning and Acting for a Better FutureEPF-ES Teaching for a Sustainable World: Climate Change and Global CitizenshipEPF-MW4 Stress Management and Recognition: Key Strategies for TeachersEPF-Z4 Leadership and Management for School PrincipalsEPF-ND3 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and EffectiveEPF-ND2 Flipped ClassroomEPF-NT7 Web Solutions for the ClassroomEPF-D2 Active Art: Understanding and Enjoying Art in the Classroom and BeyondEPF-Z3 The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in SchoolsEPF-PS3 Understanding and Supporting Students With ASD and ADHDEPF-MW2 Positive Mindset and Well-Being in SchoolsEPF-MW Life Coaching and Mindfulness for TeachersEPF-PS Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying PreventionTIB-JS Corso Per Professori Di Lingua ItalianaTIB-T2 Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didatticaTIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italianaTIB-PK Kurs włoskiego ogólnego z lekcjami gotowaniaTIB-G Włoski OgólnyLEF-G Włoski OgólnyLEM-G Włoski Ogólny

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Sztuka w nauczaniu
  • Kursy językowo-metodyczne
  • Kursy z elementami job shadowing
  • Język + sport
  • Pedagogika specjalna i włączająca
  • Nowe metody dydaktyczne
  • Kursy STEM i STEAM

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Chorwacja
    • Split
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Gzira
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Konstancja
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

DIL-PCAI Odkrywanie Rzymu

Odkrywanie Rzymu [DIL-PCAI]

Rzym, Włochy

2 tygodnie

włoski A2 i wyższe

Zobacz

IVE-PCAI Kurs sztuki w Wenecji

Kurs sztuki w Wenecji [IVE-PCAI]

Wenecja, Włochy

2 tygodnie

włoski B1 i wyższe

Zobacz

IVE-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [IVE-G]

Wenecja, Włochy

2 tygodnie

włoski A0–C1

Zobacz

BAB-PK Włoski Ogólny + Gotowanie

Włoski Ogólny + Gotowanie [BAB-PK]

Taormina, Włochy

2 tygodnie

włoski A2 i wyższe

Zobacz

BAB-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [BAB-G]

Taormina, Włochy

2 tygodnie

włoski A0 i wyższe

Zobacz

DIL-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [DIL-G]

Rzym, Włochy

2 tygodnie

włoski A0–C1

Zobacz

LER-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [LER-G]

Rzym, Włochy

2 tygodnie

włoski A0 i wyższe

Zobacz

EPF-ND4 Game-Based Learning and Gamification in the Classroom

Game-Based Learning and Gamification in the Classroom [EPF-ND4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PS2 We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs

We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs [EPF-PS2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ND Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education

Montessori, Reggio Emilia System and Contemporary Approaches to Pre-School Education [EPF-ND]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-S Yoga and Meditation for Educators

Yoga and Meditation for Educators [EPF-S]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PCA3 Discovering Renaissance Art in Florence

Discovering Renaissance Art in Florence [EPF-PCA3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PCA2 Intensive English + Art as Therapy

Intensive English + Art as Therapy [EPF-PCA2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski A2–B2

Zobacz

EPF-ES3 Environmental Changes for Sustainable Schools

Environmental Changes for Sustainable Schools [EPF-ES3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ES2 Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future

Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future [EPF-ES2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ES Teaching for a Sustainable World: Climate Change and Global Citizenship

Teaching for a Sustainable World: Climate Change and Global Citizenship [EPF-ES]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW4 Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers

Stress Management and Recognition: Key Strategies for Teachers [EPF-MW4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z4 Leadership and Management for School Principals

Leadership and Management for School Principals [EPF-Z4]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-ND3 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective

Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective [EPF-ND3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1–B2

Zobacz

EPF-ND2 Flipped Classroom

Flipped Classroom [EPF-ND2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-NT7 Web Solutions for the Classroom

Web Solutions for the Classroom [EPF-NT7]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-D2 Active Art: Understanding and Enjoying Art in the Classroom and Beyond

Active Art: Understanding and Enjoying Art in the Classroom and Beyond [EPF-D2]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-Z3 The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools

The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools [EPF-Z3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PS3 Understanding and Supporting Students With ASD and ADHD

Understanding and Supporting Students With ASD and ADHD [EPF-PS3]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW2 Positive Mindset and Well-Being in Schools

Positive Mindset and Well-Being in Schools [EPF-MW2]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-MW Life Coaching and Mindfulness for Teachers

Life Coaching and Mindfulness for Teachers [EPF-MW]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPF-PS Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention

Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention [EPF-PS]

Florencja, Włochy

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TIB-JS Corso Per Professori Di Lingua Italiana

Corso Per Professori Di Lingua Italiana [TIB-JS]

Rimini, Włochy

2 tygodnie

włoski B2 i wyższe

Zobacz

TIB-T2 Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didattica

Corso di introduzione alla didattica + Stage di pratica didattica [TIB-T2]

Rimini, Włochy

2 tygodnie

włoski B1 i wyższe

Zobacz

TIB-T Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana

Corso di aggiornamento per professori di lingua italiana [TIB-T]

Rimini, Włochy

1 tydzień

włoski B2 i wyższe

Zobacz

TIB-PK Kurs włoskiego ogólnego z lekcjami gotowania

Kurs włoskiego ogólnego z lekcjami gotowania [TIB-PK]

Rimini, Włochy

2 tygodnie

włoski A2 i wyższe

Zobacz

TIB-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [TIB-G]

Rimini, Włochy

2 tygodnie

włoski A0–C1

Zobacz

LEF-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [LEF-G]

Florencja, Włochy

2 tygodnie

włoski A0 i wyższe

Zobacz

LEM-G Włoski Ogólny

Włoski Ogólny [LEM-G]

Mediolan, Włochy

2 tygodnie

włoski A0 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie, 2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie, 2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie, 2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie, 2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie, 2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Anna Zawistowska

Wrocław, woj. dolnośląskie, 2019




Program Erasmus jest doskonałą okazją do podniesienia jakości pracy szkoły, ale także zdobycia bezcennego doświadczenia dla samych nauczycieli, jednak koordynowanie programu oraz wszelkie formalności związane z mobilnościami są nie lada wyzwaniem i wymagają bardzo dużo pracy i zaangażowania. Aby mieć pewność, że podjęty trud opłaci się, postanowiłam skorzystać z usług Glossy. […] Naszym opiekunem była p. Agnieszka Dzik, która cierpliwie przeprowadzała nas przez kolejne etapy projektu: pomagała skompletować wymagane dokumenty przed złożeniem wniosku, przypominała o terminach, podpowiadała rozwiązania w problematycznych kwestiach, a nawet kontaktowała się z naszym Organem Prowadzącym kiedy napotykaliśmy trudności. Warto nadmienić, iż realizacja naszego projektu przypadła na czas pandemii i dlatego musieliśmy szybko reagować na pojawiające się komplikacje. […] Pani Agnieszka zawsze służyła dobrą radą i cierpliwie odpowiadała na tysiące naszych pytań.

Katarzyna Zawadzka

Psary, woj. śląskie, 2019




Udział w projekcie przyczynił się do rozwinięcia kompetencji językowych i kulturowych widocznych zwłaszcza w integracji i wymianie doświadczeń z nauczycielami innych krajów europejskich. Nauczyciele przełamali własne bariery językowe, wzbogacili słownictwo potrzebne do płynnego porozumiewania się w języku angielskim. W dalszej konsekwencji ugruntowała się wśród nich większa tolerancja i świadomość kulturowa. […] Opiekun ze strony Glossy był bardzo pomocny przy realizacji każdego etapu projektu, zawsze służył pomocą, doradzał i mobilizował do dalszej pracy. Była to moja pierwsza realizacja programu Erasmus+ i nie wyobrażam sobie cennych wskazówek ze strony GLOSSY, naprawdę szczerze i gorąco polecam.

Dorota Paszek

Kalisz, woj. wielkopolskie, 2020




Jako osoba bezpośrednio współpracująca z SJO GLOSSA pragnę zarekomendować współpracę, która układała się bardzo dobrze. Szczególne podziękowanie dla Pani Agnieszki Dzik, która mobilizowała mnie, nas do terminowego wywiązywania się z założonych celów. Kontakty mailowe i telefoniczne zawsze były pomocne, życzliwe i kończyły się sukcesem.  […] Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystują doświadczenia zdobyte w trakcie mobilności na Malcie, promując i przekazując zdobytą wiedzę na zajęciach szkolnych. Zdobyta wiedza na temat nowych technik nauczania języka obcego przynosi rezultaty w pracy z uczniem zdolnym i słabym.

Aleksandra Kowalewska

Przodkowo, woj. pomorskie, 2020 




Z Szkoły Podstawowej w Przodkowie pojechało na kursy dziesięć osób. Dziewięć osób na język angielski, jedna osoba na język niemiecki. Nauczyciele byli w szkołach językowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Irlandii oraz Malcie. Wszyscy nauczyciele wrócili z kursów bardzo zadowoleni. Szkoły znajdowały się w dogodnych miejscach, dobrze skomunikowanych z miejscem zamieszkania. […] Pracowaliśmy w grupach maksymalnie 8 osobowych. Uczestnikami kursu byli mieszkańcy m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Chin oraz Arabii Saudyjskiej. Zajęcia były prowadzone w bardzo interesujący sposób. Podczas zajęć wykorzystywano innowacyjne metody nauczania. […] Współpraca z pracownikami SJO Glossa układała się bardzo dobrze. W kontaktach e-mail, jak i telefonicznych byli niezwykle życzliwi, pomocni i potrafili rzeczowo odpowiadać na nurtujące nas pytania. Zawsze terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków. Opiekun ze strony SJO Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

Karolina Starczewska

Gniezno, woj. wielkopolskie, 2020




Nasza współpraca z SJO Glossa rozpoczęła się w 2019r. Zdecydowaliśmy się na pomoc ze strony tej szkoły po zarekomendowaniu jej przez naszych kolegów z innych lokalnych placówek. […] Dzięki tej współpracy udało nam się uzyskać dofinansowanie z programu PO WER na szkolenia zagraniczne nauczycieli.

W ramach projektu16 nauczycieli wzięło udział w mobilnościach. Uczestniczyli oni zarówno w kursach metodycznych jak i językowych na Malcie, Cyprze i Hiszpanii. Wszystkie zajęcia były bardzo dynamiczne i prowadzone aktywnymi metodami. […] Po zakończonych mobilnościach i pozytywnych wrażeniach wszystkich uczestników mogę stwierdzić, że współpraca z SJO Glossa to był „strzał w dziesiątkę”. Nie tylko pomogli nam na etapie wnioskowania o dofinansowanie, ale również podczas przygotowania logistycznego: organizowali zakwaterowanie, transfery, rezerwowali szkolenia i kontaktowali się w naszym imieniu z przedstawicielami szkół zagranicznych.

Warto jest brać udział w takiej formie doskonalenia zawodowego, co gorąco polecamy wszystkim nauczycielom, którzy chcą być mobilni, otwarci na świat i nowe doświadczenie, które przekażą swoim kolegom w pracy oraz uczniom. Uważamy, że jest to jedna z najlepszych metod do pozyskiwania różnorodnej wiedzy i umiejętności oraz wszechstronnego rozwoju.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!