Irlandia
Erasmus+

Irlandia


Irlandia to wspaniała, pełna zieleni wyspa, a zarazem kraj o silnej kulturowej odrębności i tradycji. Przyciąga zarówno swoim naturalnym pięknem gór, łagodnych wzgórz i malowniczych klifów morskich, jak i niepowtarzalną muzyką, tańcem i gościnnością mieszkańców. Irlandczycy, jak mało który naród, są wyjątkowo otwarci na przybyszów i zawsze gotowi do rozmowy. Zgodnie z irlandzkim przysłowiem nieznajomy to przyjaciel, którego jeszcze nie spotkałeś.

CEC-Z3 Lifelong Learning CourseCEC-Z2 English as a medium for instructionCEC-Z Global Citizenship CourseCEC-GN English for Educational ProfessionalsCEC-PCA General English + Irish Culture CourseCEC-CLI Content and Language Integrated LearningCEC-B Business EnglishCEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native TeachersCEC-G Angielski OgólnyAPH-GT Intensive English and Modern Methodologies for the Language ClassroomAPH-ND Practice of Project Based LearningAPH-GT2 Intensive English and Practice of Project Based LearningAPH-NT Using Technology in the ClassroomAPH-CLI Theory and Practice of CLILAPH-T Modern Methodologies for the Language ClassroomAPH-G Angielski OgólnyGCI-G Angielski OgólnyGCI-D General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary)GCI-CLI General English + CLIL (Primary and Secondary Schools)GCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)TLC-G Angielski OgólnyTLC-CLI CLIL and Communication SkillsTLC-PCA Irish Culture, History and LiteratureTLC-GT General English and Teacher TrainingCED-GB General English with BusinessCED-Z Education ManagementCED-GT2 Blended Learning and Language DevelopmentCED-T2 Key Teaching SkillsCED-GN Language Development for TeachersCED-GT Methodology and Language DevelopmentCED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)CED-G Angielski OgólnyATC-PCA Irish Culture and English Language DevelopmentATC-SI2 STEAM Methodology for Secondary TeachersATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and AdultsATC-CLI2 CLIL: An Introduction for Secondary TeachersATC-CLI CLIL: An Introduction for Primary TeachersATC-ND Project Based Learning in the Digital AgeATC-SI STEAM Methodology for Primary TeachersATC-G2 Angielski OgólnyATC-G Angielski OgólnyCLC-GT 21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for TeachersCLC-CLI Content and Language Integrated LearningCLC-T Refresher Course for Non-Native TeachersCLC-G Angielski OgólnyIHD-CLI General English + CLILIHD-T Teacher Refresher for non-Native SpeakersIHD-G Angielski OgólnyECD-G Angielski Ogólny 30+HSE-PCA English + Irish CultureHSE-G Angielski OgólnyEPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational ToolsEPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICTEPD-ES Environmental Education: Learning and Acting for a Better FutureEPD-NT6 Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face TeachingEPD-MW2 Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better StudentsEPD-MW Resilience and Well-being Strengths for TeachersEPD-ND2 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and EffectiveEPD-ND Flipped Classroom

Udostępnij:

FacebookTwitterLinkedInWhatsApp

Rodzaj kursu

  • Kursy językowe
  • Kursy metodyczne
  • Kursy CLIL
  • Nowe technologie w nauczaniu
  • Zarządzanie i komunikacja
  • Kursy języka biznesu
  • Język + kultura i sztuka
  • Język + gotowanie
  • Edukacja środowiskowa
  • Kursy językowe dla nauczycieli i kadry szkolnej
  • Mindfulness & wellbeing
  • Sztuka w nauczaniu
  • Kursy językowo-metodyczne
  • Kursy z elementami job shadowing
  • Język + sport
  • Pedagogika specjalna i włączająca
  • Nowe metody dydaktyczne
  • Kursy STEM i STEAM

Język kursu

  • angielski
  • francuski
  • hiszpański
  • niemiecki
  • portugalski
  • rosyjski
  • włoski

Lokalizacja

  • Austria
    • Salzburg
    • Wiedeń
  • Chorwacja
    • Split
  • Cypr
    • Limassol
  • Francja
    • Annecy
    • Antibes
    • Biarritz
    • Bordeaux
    • Montpellier
    • Nicea
    • Paryż
    • Rouen
  • Hiszpania
    • Barcelona
    • Cádiz
    • Madryt
    • Malaga
    • Palma de Mallorca
    • Salamanka
    • San Sebastian
    • Sewilla
    • Walencja
  • Irlandia
    • Bray
    • Cork
    • Dublin
    • Galway
  • Łotwa
    • Ryga
  • Malta
    • Gzira
    • Kercem (Gozo)
    • San Gwann
    • Sliema
    • St. Julians
    • St. Paul's Bay
    • Valletta
  • Niemcy
    • Berlin
    • Frankfurt
    • Hamburg
    • Heidelberg
    • Konstancja
    • Lindau
    • Regensburg
  • Portugalia
    • Faro
    • Lizbona
  • Włochy
    • Florencja
    • Mediolan
    • Rimini
    • Rzym
    • Taormina
    • Wenecja

Poziom

  • A0
  • A1
  • A2
  • B1
  • B2
  • C1
  • C2

Sortuj

Kraj

Miasto

Język

Długość kursu

Minimalny poziom języka

Rodzaj kursu

CEC-Z3 Lifelong Learning Course

Lifelong Learning Course [CEC-Z3]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CEC-Z2 English as a medium for instruction

English as a medium for instruction [CEC-Z2]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-Z Global Citizenship Course

Global Citizenship Course [CEC-Z]

Cork, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CEC-GN English for Educational Professionals

English for Educational Professionals [CEC-GN]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-PCA General English + Irish Culture Course

General English + Irish Culture Course [CEC-PCA]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CEC-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [CEC-CLI]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-B Business English

Business English [CEC-B]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-T Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers

Teacher Refresher Course for Non-Native Teachers [CEC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CEC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [CEC-G]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2 i wyższe

Zobacz

APH-GT Intensive English and Modern Methodologies for the Language Classroom

Intensive English and Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-ND Practice of Project Based Learning

Practice of Project Based Learning [APH-ND]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-GT2 Intensive English and Practice of Project Based Learning

Intensive English and Practice of Project Based Learning [APH-GT2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-NT Using Technology in the Classroom

Using Technology in the Classroom [APH-NT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-CLI Theory and Practice of CLIL

Theory and Practice of CLIL [APH-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-T Modern Methodologies for the Language Classroom

Modern Methodologies for the Language Classroom [APH-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

APH-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [APH-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

Angielski Ogólny [GCI-G]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

TLC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [TLC-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2 i wyższe

Zobacz

CED-GB General English with Business

General English with Business [CED-GB]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-PCA Irish Culture and English Language Development

Irish Culture and English Language Development [ATC-PCA]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-SI2 STEAM Methodology for Secondary Teachers

STEAM Methodology for Secondary Teachers [ATC-SI2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-T Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults

Teacher Refresher Course for Language Teachers to Teens and Adults [ATC-T]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-CLI2 CLIL: An Introduction for Secondary Teachers

CLIL: An Introduction for Secondary Teachers [ATC-CLI2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-CLI CLIL: An Introduction for Primary Teachers

CLIL: An Introduction for Primary Teachers [ATC-CLI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

ATC-ND Project Based Learning in the Digital Age

Project Based Learning in the Digital Age [ATC-ND]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-SI STEAM Methodology for Primary Teachers

STEAM Methodology for Primary Teachers [ATC-SI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

ATC-G2 Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [ATC-G2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

ATC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [ATC-G]

Bray, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

GCI-D General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary)

General English + Using Drama, Music and Culture in the Classroom (Primary) [GCI-D]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

GCI-CLI General English + CLIL (Primary and Secondary Schools)

General English + CLIL (Primary and Secondary Schools) [GCI-CLI]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

GCI-NT General English + Technology (Primary and Secondary Schools)

General English + Technology (Primary and Secondary Schools) [GCI-NT]

Galway, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CLC-GT 21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for Teachers

21st Century Skills – Practical Methodology and English Language Development for Teachers [CLC-GT]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-CLI Content and Language Integrated Learning

Content and Language Integrated Learning [CLC-CLI]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-T Refresher Course for Non-Native Teachers

Refresher Course for Non-Native Teachers [CLC-T]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CLC-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [CLC-G]

Cork, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

IHD-CLI General English + CLIL

General English + CLIL [IHD-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-T Teacher Refresher for non-Native Speakers

Teacher Refresher for non-Native Speakers [IHD-T]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

IHD-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [IHD-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

ECD-G Angielski Ogólny 30+

Angielski Ogólny 30+ [ECD-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

HSE-PCA English + Irish Culture

English + Irish Culture [HSE-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

HSE-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [HSE-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1–C1

Zobacz

EPD-NT5 Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools

Tablets and Smartphones: Using Mobile Devices as Educational Tools [EPD-NT5]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B2 i wyższe

Zobacz

EPD-NT4 Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT

Artificial Intelligence for Education: Exploring the Frontiers of ICT [EPD-NT4]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ES Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future

Environmental Education: Learning and Acting for a Better Future [EPD-ES]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1–C1

Zobacz

EPD-NT6 Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching

Blended Learning: Connecting Remote and Face-to-Face Teaching [EPD-NT6]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-MW2 Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students

Life Coaching for Teachers: Happy Teachers for Better Students [EPD-MW2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-MW Resilience and Well-being Strengths for Teachers

Resilience and Well-being Strengths for Teachers [EPD-MW]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ND2 Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective

Project-Based Learning (PBL): Make Students’ Learning Real and Effective [EPD-ND2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

EPD-ND Flipped Classroom

Flipped Classroom [EPD-ND]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

TLC-CLI CLIL and Communication Skills

CLIL and Communication Skills [TLC-CLI]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-PCA Irish Culture, History and Literature

Irish Culture, History and Literature [TLC-PCA]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

TLC-GT General English and Teacher Training

General English and Teacher Training [TLC-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-Z Education Management

Education Management [CED-Z]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GT2 Blended Learning and Language Development

Blended Learning and Language Development [CED-GT2]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-T2 Key Teaching Skills

Key Teaching Skills [CED-T2]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-GN Language Development for Teachers

Language Development for Teachers [CED-GN]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A2 i wyższe

Zobacz

CED-GT Methodology and Language Development

Methodology and Language Development [CED-GT]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski B2 i wyższe

Zobacz

CED-CLI Content and Language Integrated Learning (CLIL)

Content and Language Integrated Learning (CLIL) [CED-CLI]

Dublin, Irlandia

1 tydzień

angielski B1 i wyższe

Zobacz

CED-G Angielski Ogólny

Angielski Ogólny [CED-G]

Dublin, Irlandia

2 tygodnie

angielski A1 i wyższe

Zobacz

GLOSSA Opinie Erasmus+

Olga Twarda

Poznań, woj. wielkopolskie, 2015




SJO Glossa na pewno ułatwia zarządzanie projektem koordynatorowi poprzez wyznaczanie konkretnych terminów na wykonanie poszczególnych zadań, pilnuje, aby wszystkie dokumenty były właściwie przygotowane oraz na czas wysłane. Praca koordynatora jest więc nadzorowana i porządkowana. Nie znaczy to wcale, że nie ma on w ogóle pracy, ale z pewnością może sprawnie gospodarować czasem przeznaczonym na przygotowanie wniosku oraz zarządzaniem projektem podczas jego trwania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bożena Niechoda

Białystok, woj. Podlaskie, 2016




Współpraca z pracownikami SJO GLOSSA układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej jednej osoby, p. Agnieszki Zarzyckiej, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z SJO Glossa oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. Pragniemy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Bogusława Baron

Kraków, woj. małopolskie, 2016




Współpraca z Glossą to był bardzo dobry pomysł, bo uzyskaliśmy już wsparcie na etapie pisania wniosku i jego składania. Dzięki fachowej pomocy pracowników Glossy przebrnęliśmy prawie bezboleśnie przez wszystkie zawiłości wymagań formalnych, jakie stawia Agencja Narodowa, a nasze szkolenia były w 100% sfinansowane. […] Będąc koordynatorką projektu w naszej szkole mogłam zawsze liczyć na pomoc merytoryczną i organizacyjną na każdym etapie jego trwania. Podziwiam, cierpliwość i dyspozycyjność pani Agnieszki Zarzyckiej, opiekunki naszego projektu, która ze stoickim spokojem udzielała odpowiedzi na czasem oczywiste pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Wójcik

Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, 2016




Opiekun ze strony Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Wszyscy uczestnicy wrócili bardzo zadowoleni ze swoich wyjazdów, podczas których mieli możliwość nie tylko podniesienia znajomości języka obcego, ale przede wszystkim poznania realiów życia w kraju danego języka, jego kultury i mieszkających w nim ludzi. Dla niektórych było to również duże wyzwanie logistyczne, z którym świetnie sobie poradzili. Jako koordynatorka projektu szkolnego muszę przyznać, że dzięki Glossie miałam dużo mniej pracy, gdyż nie musiałam bezpośrednio kontaktować się ze szkołami językowymi za granicą w celu potwierdzania uczestnictwa w kursie, czy rezerwacji noclegów i wyżywienia, bo to wszystko organizowała za mnie Glossa.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Elżbieta Pajewska

Słupsk, woj. pomorskie, 2016




Jako koordynatorka projektu szkolnego, współpracowałam z Glossą od samego początku, gdy tylko zakiełkował w naszej szkole pomysł przystąpienia do takiego projektu. Nie był to jednakże mój pierwszy kontakt z tą szkołą, ponieważ już wcześniej, dwukrotnie korzystałam z ich pomocy, gdy samodzielnie ubiegałam się o wyjazd metodyczny dla nauczycieli w ramach programu Erasmus. Za każdym razem współpraca układała się bardzo dobrze, a pomoc pracowników Glossy była nieoceniona. Tak samo było i tym razem. Począwszy od udzielenia wskazówek na etapie pisania wniosku, po pomoc przy rezerwacji kursów, noclegów, czy biletów.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Ewa Niemiec

Jastrzębie, woj. śląskie, 2017




Wyjazdy na szkolenia za granicą są fantastyczną okazją do podniesienia kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych dla nauczycieli nie tylko języków obcych, ale innych przedmiotów. Miałam okazję się o tym przekonać kilka lat temu , kiedy uczestniczyłam w kursie językowo – metodycznym w Brighton w ramach programu Comenius. Wtedy skorzystałam pierwszy raz z pomocy SJO Glossa. […] Moje pozytywne doświadczenia miały wpływ na innych nauczycieli z mojej szkoły, którzy wyrazili chęć uczestnictwa w projekcie Erasmus +. Korzystając z pozytywnych doświadczeń postanowiliśmy po raz kolejny skorzystać z pomocy SJO GLOSSA, aby mieć pewność, że nasz wniosek będzie dobrze przygotowany pod względem formalnym i merytorycznym i ma szansę na pozytywną akceptację. Nie zawiodłam się i nasz projekt został zaakceptowany. Współpraca z pracownikami Glossy układała się bez zastrzeżeń, zawsze mogliśmy liczyć na pomoc, a pani Karolina Pikulska cierpliwie i rzeczowo odpowiadała na wszystkie nasze wątpliwości i pytania.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Daria Brzezińska

Jeżewo, woj. kujawsko-pomorskie, 2017




Współpraca z pracownikami Glossy układała się bardzo dobrze. Kontakty nasze ograniczały się najczęściej do jednej osoby, która zarówno w kontaktach mailowych, jak i telefonicznych była niezwykle życzliwa, pomocna i potrafiła rzeczowo odpowiadać na problematyczne kwestie. Zawsze terminowo wywiązywała się ze swoich obietnic. Współpracę z Glossą oceniam bardzo dobrze, firma bez zarzutu wywiązała się ze swoich zobowiązań w zakresie organizacji kursów językowych. W mobilnościach udział wzięła piątka nauczycieli z mojej szkoły. Kursy pozwoliły nam spojrzeć z innej perspektywy na nasze metody nauczania, udostępniły wiele nowych, ciekawych pomysłów i umożliwiły nawiązanie nowych kontaktów. Zajęcia były świetnie prowadzone, we wspaniałej atmosferze i w bardzo dobrych warunkach lokalowych. Zdecydowanie polecam współpracę z Glossą.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Agnieszka Feliniak

Łódź, woj. łódzkie, 2017




Zostając koordynatorem programu w edycji 2017 nie spodziewałam się, że nasz wniosek będzie drugi na liście zaakceptowanych projektów przez Agencję Narodową – otrzymaliśmy 100 % punktów! Niewątpliwie jest to zasługa przebojowej i pracowitej grupy nauczycieli, którzy nad wnioskiem pracowali, ale chciałabym podkreślić ogromne zasługi SJO Glossa, a przede wszystkim pani Agnieszki Ornoch, która cierpliwie i z sukcesem przeprowadziła nas przez labirynt terminów, dokumentów i procedur.

GLOSSA Opinie Erasmus+

Małgorzata Kimel

Radomsko, woj. łódzkie, 2017




Współpracę z Państwa szkołą oceniam – tak, jak poprzednio – bardzo dobrze, zważywszy na fakt, że większość nauczycieli wyjeżdżała na kursy języka angielskiego, a ja jestem germanistką. Wszystkie kwestie, związane z wyjazdami uczestników, były odpowiednio wcześnie przygotowane i terminowo realizowane, a panie: Agnieszka Sylwia i Karolina, z którymi współpracowałam w trakcie realizacji naszego projektu – zawsze rzeczowe i służące pomocą, za co serdecznie dziękuję. Cel, jaki sobie postawiliśmy, został osiągnięty. Wszyscy nauczyciele podnieśli swoje kwalifikacje, zdobyli nowe doświadczenia, nawiązali nowe kontakty, poznali inne środowiska kulturowe i są bardzo zadowoleni. Większość z nas utrzymuje kontakty z osobami poznanymi podczas realizacji zagranicznych mobilności i -co chyba najważniejsze- deklaruje chęć wzięcia udziału w tego typu przedsięwzięciach.

Myślę, że osiągnęłam to, co sobie na początku zaplanowałam – zaraziłam ich… „ europejskim widzeniem świata ”!

Anna Zawistowska

Wrocław, woj. dolnośląskie, 2019




Program Erasmus jest doskonałą okazją do podniesienia jakości pracy szkoły, ale także zdobycia bezcennego doświadczenia dla samych nauczycieli, jednak koordynowanie programu oraz wszelkie formalności związane z mobilnościami są nie lada wyzwaniem i wymagają bardzo dużo pracy i zaangażowania. Aby mieć pewność, że podjęty trud opłaci się, postanowiłam skorzystać z usług Glossy. […] Naszym opiekunem była p. Agnieszka Dzik, która cierpliwie przeprowadzała nas przez kolejne etapy projektu: pomagała skompletować wymagane dokumenty przed złożeniem wniosku, przypominała o terminach, podpowiadała rozwiązania w problematycznych kwestiach, a nawet kontaktowała się z naszym Organem Prowadzącym kiedy napotykaliśmy trudności. Warto nadmienić, iż realizacja naszego projektu przypadła na czas pandemii i dlatego musieliśmy szybko reagować na pojawiające się komplikacje. […] Pani Agnieszka zawsze służyła dobrą radą i cierpliwie odpowiadała na tysiące naszych pytań.

Katarzyna Zawadzka

Psary, woj. śląskie, 2019




Udział w projekcie przyczynił się do rozwinięcia kompetencji językowych i kulturowych widocznych zwłaszcza w integracji i wymianie doświadczeń z nauczycielami innych krajów europejskich. Nauczyciele przełamali własne bariery językowe, wzbogacili słownictwo potrzebne do płynnego porozumiewania się w języku angielskim. W dalszej konsekwencji ugruntowała się wśród nich większa tolerancja i świadomość kulturowa. […] Opiekun ze strony Glossy był bardzo pomocny przy realizacji każdego etapu projektu, zawsze służył pomocą, doradzał i mobilizował do dalszej pracy. Była to moja pierwsza realizacja programu Erasmus+ i nie wyobrażam sobie cennych wskazówek ze strony GLOSSY, naprawdę szczerze i gorąco polecam.

Dorota Paszek

Kalisz, woj. wielkopolskie, 2020




Jako osoba bezpośrednio współpracująca z SJO GLOSSA pragnę zarekomendować współpracę, która układała się bardzo dobrze. Szczególne podziękowanie dla Pani Agnieszki Dzik, która mobilizowała mnie, nas do terminowego wywiązywania się z założonych celów. Kontakty mailowe i telefoniczne zawsze były pomocne, życzliwe i kończyły się sukcesem.  […] Nauczyciele biorący udział w projekcie wykorzystują doświadczenia zdobyte w trakcie mobilności na Malcie, promując i przekazując zdobytą wiedzę na zajęciach szkolnych. Zdobyta wiedza na temat nowych technik nauczania języka obcego przynosi rezultaty w pracy z uczniem zdolnym i słabym.

Aleksandra Kowalewska

Przodkowo, woj. pomorskie, 2020 




Z Szkoły Podstawowej w Przodkowie pojechało na kursy dziesięć osób. Dziewięć osób na język angielski, jedna osoba na język niemiecki. Nauczyciele byli w szkołach językowych w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Irlandii oraz Malcie. Wszyscy nauczyciele wrócili z kursów bardzo zadowoleni. Szkoły znajdowały się w dogodnych miejscach, dobrze skomunikowanych z miejscem zamieszkania. […] Pracowaliśmy w grupach maksymalnie 8 osobowych. Uczestnikami kursu byli mieszkańcy m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Szwajcarii, Chin oraz Arabii Saudyjskiej. Zajęcia były prowadzone w bardzo interesujący sposób. Podczas zajęć wykorzystywano innowacyjne metody nauczania. […] Współpraca z pracownikami SJO Glossa układała się bardzo dobrze. W kontaktach e-mail, jak i telefonicznych byli niezwykle życzliwi, pomocni i potrafili rzeczowo odpowiadać na nurtujące nas pytania. Zawsze terminowo wywiązywali się ze swoich obowiązków. Opiekun ze strony SJO Glossy zawsze przypominał o obowiązujących terminach, mobilizował do podejmowania decyzji i wspierał w ich realizacji. Chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować wszystkim pracownikom za wsparcie przy pisaniu projektu jak i opiekę przy organizacji i trwaniu mobilności.

Karolina Starczewska

Gniezno, woj. wielkopolskie, 2020




Nasza współpraca z SJO Glossa rozpoczęła się w 2019r. Zdecydowaliśmy się na pomoc ze strony tej szkoły po zarekomendowaniu jej przez naszych kolegów z innych lokalnych placówek. […] Dzięki tej współpracy udało nam się uzyskać dofinansowanie z programu PO WER na szkolenia zagraniczne nauczycieli.

W ramach projektu16 nauczycieli wzięło udział w mobilnościach. Uczestniczyli oni zarówno w kursach metodycznych jak i językowych na Malcie, Cyprze i Hiszpanii. Wszystkie zajęcia były bardzo dynamiczne i prowadzone aktywnymi metodami. […] Po zakończonych mobilnościach i pozytywnych wrażeniach wszystkich uczestników mogę stwierdzić, że współpraca z SJO Glossa to był „strzał w dziesiątkę”. Nie tylko pomogli nam na etapie wnioskowania o dofinansowanie, ale również podczas przygotowania logistycznego: organizowali zakwaterowanie, transfery, rezerwowali szkolenia i kontaktowali się w naszym imieniu z przedstawicielami szkół zagranicznych.

Warto jest brać udział w takiej formie doskonalenia zawodowego, co gorąco polecamy wszystkim nauczycielom, którzy chcą być mobilni, otwarci na świat i nowe doświadczenie, które przekażą swoim kolegom w pracy oraz uczniom. Uważamy, że jest to jedna z najlepszych metod do pozyskiwania różnorodnej wiedzy i umiejętności oraz wszechstronnego rozwoju.

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!